Gå til innhold

GOD morgen alle sammen!

Anbefalte innlegg

Gjest lumelia
Skrevet

Ah for en strålende dag..foreløpig iallefall..:-)

Skrevet

Er det noen spesiell grunn til at du spammer forumet med slikt?

Gjest lumelia
Skrevet

Er det noen spesiell grunn til at du spammer forumet med slikt?

spammer?

Skrevet

spammer?

Man hitsetter ikke gode ønsker til dolere en mandags morgen. Slikt gjør man bare ikke.

Gjest lumelia
Skrevet

Man hitsetter ikke gode ønsker til dolere en mandags morgen. Slikt gjør man bare ikke.

neivell?..prøvde bare være hyggelig jeg, men du har vist ikke en god morgen..

Skrevet

neivell?..prøvde bare være hyggelig jeg, men du har vist ikke en god morgen..

Ikke bry deg om frekke folk her inne. Mange er så utrolig frekk!Irriterende! jeg vil si god morgen til deg=)Kjempe hyggelig av deg å spre glede!klem til deg.

Gjest lumelia
Skrevet

Ikke bry deg om frekke folk her inne. Mange er så utrolig frekk!Irriterende! jeg vil si god morgen til deg=)Kjempe hyggelig av deg å spre glede!klem til deg.

Hehe tusen takk:-) hehe neida et øyeblikk tenkte jeg at det egentlig var teit av meg hehe, å sende sånne meldinger her, men jeg antar at noen har en ræva dag, en slik dag som jeg har iblandt og da blir jeg litt irritert selv når jeg ser alle andre som har det såå fint hehehe..men takk:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...