Gå til innhold

Medhaug igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan du vite at dette dreier seg kun om "litt for ivrig klining"?

Skrevet

Hvorfor tror du hun ikke gir seg da? Fordi hun synes det er kult å stå i retten? Eller fordi hun faktisk ble voldtatt?

Skrevet

Et grellt eksempel på en hysterisk person, fullstendig ødelagt av oppvekts hos vestlandsfanden i bibelbeltet.

Skrevet

Et grellt eksempel på en hysterisk person, fullstendig ødelagt av oppvekts hos vestlandsfanden i bibelbeltet.

Yeah, selvfølgelig. For det kunne jo aldri tenkes at hun hadde blitt voldtatt.

Skrevet

Hun har jo selv innrømmet at han hadde strøket henne over barmen el. og at for HENNE var det som en voldtekt.

Så jeg er enig med Morsk.

Skrevet

Hvordan kan du vite at dette dreier seg kun om "litt for ivrig klining"?

Fordi hun har sagt det selv.

Skrevet

Hvorfor tror du hun ikke gir seg da? Fordi hun synes det er kult å stå i retten? Eller fordi hun faktisk ble voldtatt?

Å bli tatt på puppa er ikke voldtekt...

Gjest djeezzz
Skrevet

Fordi hun har sagt det selv.

Takk for at du svarer for meg :)

Skrevet

Først har politiet og senere retten konkludert med at det dette hespetreeet oppfatter som voldtekt ikke er det iht. norsk lov.

Da burde i grunn dette være lite å diskutere mer.

Skrevet

Å bli tatt på puppa er ikke voldtekt...

Det sto ikke noe om det i artikkelen djeezzz viser til og jeg har ikke lest noe om saken tidligere.

Skrevet

Det sto ikke noe om det i artikkelen djeezzz viser til og jeg har ikke lest noe om saken tidligere.

Det var MYE ståk for et års tid siden. Valgjerds avgang hadde delvis bakgrunn i saken.

Saksøker har selv sagt at det ikke var noen voldtekt i den tradisjonelle betydningen av ordet, men at han gikk over hennes grenser.

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/politikk/article545768.ece

Skrevet

da bør du heller ikek uttale deg så bombastisk. Dette er en "bedehus-jomfru" med knute i nakken.

Skrevet

Hun har jo selv innrømmet at han hadde strøket henne over barmen el. og at for HENNE var det som en voldtekt.

Så jeg er enig med Morsk.

Åi - det var da voldsomt!

Skrevet

Det var da snakk om voldtekt, ikke klining?

Nei - det var tafsing - frivillig sådan.

Skrevet

Var det?

At han hadde strøket henne på arma, og hun syntes det var som en voldtekt, ja?

Skrevet

At han hadde strøket henne på arma, og hun syntes det var som en voldtekt, ja?

Barmen sa jeg - Barmen! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...