Gå til innhold

Medhaug igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barmen sa jeg - Barmen! :)

Barmen var det, ja.

Så visst litt feil - igjen...

Skrevet

Et grellt eksempel på en hysterisk person, fullstendig ødelagt av oppvekts hos vestlandsfanden i bibelbeltet.

Fullstendig enig, Morsk.

Skrevet

Hysterisk kjerring som burde vite sitt eget beste etterhvert og holdt kjeft.

Stakkars mann, jeg har kun sympati for Medhaug i denne saken.

Gjest Filifjompen
Skrevet

Ja, herregud! Jeg har sikkert fått verre behandling opptil flere ganger enn det den dama fikk av Medhaug. Men det har vært min egen dumhet, og jeg ville vært flau over å fortelle om det til andre.

Skrevet

Hun har jo selv innrømmet at han hadde strøket henne over barmen el. og at for HENNE var det som en voldtekt.

Så jeg er enig med Morsk.

Er det sant? Jøss, den var litt drøy.

Gjest tooblond
Skrevet

Synes de begge er tragiske.

Medhaug har jo selv vært med å vedta reglene i Krf om at mennesker som er under etterforskning for div. sedelighetsforbrytelser skal diskrimineres. Synes derfor ikke synd på ham. Han velger jo også selv å tafse på et menneske som har et svært anstrengt forhold til kropp og sex, kunne han ikke bare ha nøyd seg med en kopp kaffe hos denne dama og enhånds-sex på privaten etterpå?

Denne dama har jo tross alt bare gitt uttrykk for at hun ikke takler seksuelle tilnærmelser, noe jeg trodde var et kvinneideal i de kretser.

Skrevet

Er det sant? Jøss, den var litt drøy.

det er jo derfor han ikke blir dømt også.

Skrevet

Synes de begge er tragiske.

Medhaug har jo selv vært med å vedta reglene i Krf om at mennesker som er under etterforskning for div. sedelighetsforbrytelser skal diskrimineres. Synes derfor ikke synd på ham. Han velger jo også selv å tafse på et menneske som har et svært anstrengt forhold til kropp og sex, kunne han ikke bare ha nøyd seg med en kopp kaffe hos denne dama og enhånds-sex på privaten etterpå?

Denne dama har jo tross alt bare gitt uttrykk for at hun ikke takler seksuelle tilnærmelser, noe jeg trodde var et kvinneideal i de kretser.

Han kan drikke kakao for alt jeg bryr meg om -han har likevel ikke brutt loven....

Gjest tooblond
Skrevet

Han kan drikke kakao for alt jeg bryr meg om -han har likevel ikke brutt loven....

Nei han har ikke brutt loven, men han har bidratt til å lage regler slik at andre som heller ikke har brutt loven skal settes i en vanskelig situasjon. Med bakgrunn i dette synes jag han er relativt tragisk.

Mener ikke han skal bli dømt av "vårt" rettsvesen for det da!

Skrevet

Nei han har ikke brutt loven, men han har bidratt til å lage regler slik at andre som heller ikke har brutt loven skal settes i en vanskelig situasjon. Med bakgrunn i dette synes jag han er relativt tragisk.

Mener ikke han skal bli dømt av "vårt" rettsvesen for det da!

Enig i det :D

Skrevet

da bør du heller ikek uttale deg så bombastisk. Dette er en "bedehus-jomfru" med knute i nakken.

Veldig bra, flisa! Jeg er helt enig. Hun virker hysterisk og ikke helt sunn. Jeg skjønner ikke hvordan en så kjekk og sympatisk mann kan ha rotet seg bort i et slikt spetakkels.

Og når skal hun forstå at hun ikke har noe å vinne? Hun har jo tapt hele veien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...