Gå til innhold

Gratis mobil-mail. Hvor dum går det an å bli....

Anbefalte innlegg

Gjest alive&kicking
Skrevet

Det er sikkert en rekke av dere som har fått den mobilmailen med gratis mobil og dersom du sender kopi til en anna, så får du gratis mobil....

Hallo???? Den mailen hennes er vel kræsja for lenge siden tenker jeg??? Tenk alle hun får kopi fra?

Sikkert en sjalu eks som vil at mailen hennes skal klikke hele tiden.. og så lurer man halve befolkningen i samme slengen. Ganske smart.....

Skrevet

Jge fatter ikke at folk tror det der jeg - har fått MANGE og har slutta å sende svar om at det en joke. - bare sletter den. Folk er så bevisstløse.

Skrevet

Det verste er vel at den mailen har vandret rundt på nettet i snart 10 år...

Gjest venter fortsatt på telefonen
Skrevet

Har vel slettet den 10 ganger nå de siste dagene .....

Men det er ikke så lenge siden sist den gikk heller ..... det var 1. gang jeg fikk den, så jeg sendte den videre jeg da ;), det kostet jo ikke meg noe ....

Skrevet

Det er den Ericsson mailen du tenker på?

Det finnes ingen ved det navnet i konsernet der, så epostadressa eksisterer ikke, så jeg tviler på at en spesifikk person får alle de mailene. Det sto i avisa for noen år siden når den greia sist gikk.

Men det er irriterende hva folk faktisk kan lures til å tro.. Heldigvis har jeg bare fått den én gang i denne runden.

Skrevet

Jge fatter ikke at folk tror det der jeg - har fått MANGE og har slutta å sende svar om at det en joke. - bare sletter den. Folk er så bevisstløse.

Hehe, _bevisstløse_ ja - blir også overgitt noen ganger når jeg får sånne mail som er videresendt 50 ganger og i tillegg har vedkommende som sendte den til meg føyd på f.eks: "dette er visst seriøst, sender den videre"...

Skrevet

Jeg har fått to sånne nå. Av folk jeg hadde betraktet som ganske smarte. Utrolig hva folk biter på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...