Gå til innhold

Hvorfor er jeg et troll?

Anbefalte innlegg

ikke nick i dag
Skrevet

Er det så vanskelig å tro at en pakistansk muslimsk kvinne kan ordlegge seg på norsk her på DOL? Jeg tør ikke gå ut med mitt faste nick, jeg har vært svært aktiv inne på småbarnsforumet, og lagt igjen info om både hvor vi bor og hvor barnet går i barnehage. Og nå når dere vet om mitt opphav, tør jeg rett og slett ikke. Det finnes jo folk her inne som vil "pisse på menners graver".

Hvorfor jeg bruker hijab? Fordi det er min identitet. Fikk mye motstand i begynnelsen, særlig fra mannen min og foreldrene mine! Men nå er det ingen som bryr seg, ingen av mine norsk venner heller.

Gjest nicole41
Skrevet

Begriper igrunn ikke hva som bekymrer deg, jeg??

Skrevet

Begriper igrunn ikke hva som bekymrer deg, jeg??

Tja, du mangler kanskje fantasi.

Skrevet

Tror vel at grunnen til at flere tror du er et troll, er at du faktisk kommer med bastante meninger om hva folk mener. Se den forrige tråden du starter.

Der kommer du med påstander om solsikkefrø, jubalong og dorthe.

Diskusjoner blir ofte heftige når de dreier seg om politikk og religion.

Men selv om man f. eks. mener at hijab burde være forbudt, vil ikke det bety at man ikke ville ha godtatt deg som person allikevel.

Gjest tooblond
Skrevet

Hehe, hva mener du??

Synes ikke det er det spor vanskelig å tro at en pakistansk kvinne kan ordlegge seg på norsk, dette da jeg ikke anser det som et handicap verken å være kvinne eller å ha pakistansk bakgrunn:-)

Bli derimot trist av å se mennesker med hijab rundt meg.

Skrevet

'

Hva skjer, innlegget ble lagt feil, og i tillegg ble teksten min helt borte, her klikker mye i dag. Lagt inn som svar til trådstarter nå iallefall.

Skrevet

Hvor står det at muslimske jenter ikke kan ordlegge seg?

Jeg begynner å lure enda mer på om du feiltolker og drar dette lenger enn hva som er nødvendig.

Gjest nicole41
Skrevet

Tja, du mangler kanskje fantasi.

****** I think so *******

Skrevet

Hijab som fenomen er en grov provokasjon mot hundreårs kamp for likeverd og personlig frihet, og et symbol på alt Norge IKKE står for.

Så hva er det mer du egentlig lurer på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...