Gå til innhold

Antrekk på byen

Anbefalte innlegg

Gjest ikke god på dette
Skrevet

Hva slag antrekk er passende for ei jente i begynnelsen av 30 åra som skal ut på byen med en gjeng?

Er olabukse greit? Med en fin topp? Fin bukse? Skjørt?

Kan noen komme med noen forslag?

Skrevet

En litt kul jeans med belte, og så en stilig festtopp til. Og støvletter. Så har du et kjempebra ut-på-byn-antrekk.

:-)

Gjest heisanndusann
Skrevet

Olabukse er helt fint! Da gjerne med en søt / kul topp og høyhelte støvletter eller pumps. Ettersom det er vinterstid ville jeg nok tatt på en mørk olabukse.

Ha det gøy :)

Gjest ikke god på dette
Skrevet

En litt kul jeans med belte, og så en stilig festtopp til. Og støvletter. Så har du et kjempebra ut-på-byn-antrekk.

:-)

Hvordan er en kul festtopp i dine øyne da. Alle mine fine topper er singletter. Du har ikke link til bilde med eksempler?

Foretrekker du støvletter utenpå buksa?

Takk:)

Gjest ikke god på dette
Skrevet

Olabukse er helt fint! Da gjerne med en søt / kul topp og høyhelte støvletter eller pumps. Ettersom det er vinterstid ville jeg nok tatt på en mørk olabukse.

Ha det gøy :)

Hvordan er en sånn topp da? Og skal støvlettene være utenpå buksa?

Skrevet

Hvordan er en kul festtopp i dine øyne da. Alle mine fine topper er singletter. Du har ikke link til bilde med eksempler?

Jeg mener topper med stæsj på. Enten litt pynt i selve stoffet, kanskje litt blondeaktig stoff med glitter f eks.. Skal se om jeg finner link med noen eksempler.

Altså en topp det er noe med, noe som "gjør" antrekket, hvis du skjønner. Jeg bruker som regel samme jeans hver gang jeg går ut, men skifter topper - og dermed har jeg nye antrekk hele tiden. :-)

Jeg bruker støvlettene under buksa.

Skal se om jeg finner noen linker når jeg har trykket på send. .-)

Skrevet

Finner ikke noen bra linker.

Men hvis du går på f eks LeneV, eller BokBok, Voice of Europe, H&M, Infinity (hvis du bor i Stavanger), så ser du festtopper henge langs veggene. Mye stilig der.

Skrevet

Jeg ville selvsagt ha sagt miniskjørt uten truse og med en topp som gikk såvidt nedenfor puppene:-)

Det blir en sikker vinner:-)

Men olabukser er sexy, så bruk det, enkelt, bahagelig og greit. Så har du en bluse,hvit bluse kanskje? Eller en topp da.

Tror du blir fin jeg:-)

*slurp*

Gjest ikke god på dette
Skrevet

Finner ikke noen bra linker.

Men hvis du går på f eks LeneV, eller BokBok, Voice of Europe, H&M, Infinity (hvis du bor i Stavanger), så ser du festtopper henge langs veggene. Mye stilig der.

Jeg synes ikke de har så mye av det jeg kaller festtopper i butikkene nå jeg. Mye kjedelig stoff, uformelige plagg, og grelle farger, uten noe særlig pynt, men jeg har sikkert sett på feil sted. Synes moten nå er grusom!

Gjest ikke god på dette
Skrevet

Jeg ville selvsagt ha sagt miniskjørt uten truse og med en topp som gikk såvidt nedenfor puppene:-)

Det blir en sikker vinner:-)

Men olabukser er sexy, så bruk det, enkelt, bahagelig og greit. Så har du en bluse,hvit bluse kanskje? Eller en topp da.

Tror du blir fin jeg:-)

*slurp*

;o)

Gjest ikke god på dette
Skrevet

Ok, takk, de der var like "bare" som de jeg har. Synes kanskje singlet er litt bart nå på vinteren.

Order seg sikkert;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Ok, takk, de der var like "bare" som de jeg har. Synes kanskje singlet er litt bart nå på vinteren.

Order seg sikkert;o)

Fint å ha på en jakke/blazer utenpå, så kan du ta av deg den når det passer.

Skrevet

Order seg sikkert;o)

Jeg bruker alltid tynne topper, også om vinteren. Det pleier å være varmt både på vorspiel og på byn. Da danser vi og det er mye folk, jeg er alltid varm nok på tross av at toppene mine er av tynt stoff og bare stropper f eks. :-)

Hvor bor du hen? Bor du i nærheten av Stavanger, _må_ du innom Infinity. Ingen som har så mye kult som dem.

Skrevet

Jeg bruker mye tøffe kjoler med belte høyt i livet, og kule høye støvletter.

Ellers er trange jeans og topp alltid en sikker vinner. Jeg elsker moten som er nå og bruker et belte i midjen på stort sett det meste, da blir antrekket automatisk trendy.

Har du pene ben? Isåfall, show them off! Kort olaskjørt og f.eks tunika og støvletter er også stilig.

Og jeg bruker støvletter utenpå buksene.

Gjest heisanndusann
Skrevet

Hvordan er en sånn topp da? Og skal støvlettene være utenpå buksa?

Jeg pleier å ha støvlettene utenpå buksa, men begge deler er helt "safe" :)

Toppen trenger ikke å være så veldig spesiell. Ser under her at det er mye av de grelle, overpyntede toppene du ikke liker. Hva med en vanlig, svart halternecktopp eller en singlet med brede stropper og så heller ha litt smykker til? Behøver ikke å være så avansert det heller, et kult armbånd eller et halskjede. Mange kule smykker både på H&M og Glitter som ikke koster så fryktelig mye heller.

Og så fikse håret litt, ordne til litt volum og sånt :)

Gjest heisanndusann
Skrevet

Ellers er trange jeans og topp alltid en sikker vinner. Jeg elsker moten som er nå og bruker et belte i midjen på stort sett det meste, da blir antrekket automatisk trendy.

Har du pene ben? Isåfall, show them off! Kort olaskjørt og f.eks tunika og støvletter er også stilig.

Kan jeg bare spørre deg hva slags belter du bruker? Har lyst til å bruke midjebelter selv, men det kan vel ikke gjøres med vanlige belter? Ser for meg at de blir veldig stive, pluss at da blir jo det endestykket blir hengende løst.

Skrevet

Kan jeg bare spørre deg hva slags belter du bruker? Har lyst til å bruke midjebelter selv, men det kan vel ikke gjøres med vanlige belter? Ser for meg at de blir veldig stive, pluss at da blir jo det endestykket blir hengende løst.

I de fleste butikker har de belter som egner seg for midjen. De er ofte i stretch og er ganske brede, jeg synes det er tøffest :)

Gjest ikke god på dette
Skrevet

Jeg hater moten nå, er så utrolig stygt, og sånne belter du snakker om gjør alt 10 ganger verre. Ingen har noen fin fasong mer jo bare sekker med belte på. Derfor er det ikke lett å være meg.

Og nei, korte skjørt om vinteren er litt for harry og billig for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...