Gå til innhold

Sliten mamma

Anbefalte innlegg

Gjest koronota
Skrevet

Hei

Vet ikke om dette er rett forum, men jeg prøver likevel.

Jeg er mamma til 3 små nydelige barn. Nå har jeg permisjon med den yngste, og alle er hjemme hos meg. Dette syns jeg er veldig kjekt.

Problemet er at minstemann ikke sover noe godt om natten. Vi er mye våken med han, og han roer seg aldri ned. Han er svært urolig også når han sover.

Nå begynner jeg som mamma også å bli veldig sliten. Jeg sover nok altfor lite, og i tillegg er dagene nokså krevende. Spesielt med å få minstemann til å sove. Han virker redd for å sove.

Nå kjenner jeg at det er kommet til en grense der jeg føler jeg mister grepet om meg selv. Kjefter høylydt på ungene og selv på den minste. Og så verker jeg så inntenst i hele kroppen. Kjennes ut som alle ledd er såre. Nesten som når du har feber og influensa.

Kan dette ha med å gjøre at jeg er sliten? Det kommer med jevne mellomrom, og jeg syns det kommer når jeg er ekstra sliten. Det varer ca 1 uke om gangen. Jeg er ikke syk på annen måte, bare denne verkingen, og at det blir tyngre å puste (men det er ikke noe stort problem).

Jeg føler jeg blir ekstra sliten av verkingen, og ekstra sur på mine små skatter. Jeg elsker jo å være sammen med de, men føler jeg får veldig kort lunte når jeg er så trøtt og sliten hele tiden.

Er det noe jeg kan gjøre for å stoppe denne verkingen? Har du ellers noe råd? Føler ikke det er vits å gå til lege, for de bryr seg ikke om hvordan jeg har det uansett.

Håper på noen gode råd.

Skrevet

Noen som kan hjelpe deg med dette er helsesøster....

Du kan jo også vurdere søvn trening om minsten er gammel nok(over 7månder)

Det er fryktelig å være så sliten.men kanskje det er lurt å snakke med barna dine om at du er litt sliten for tiden?

Kanskje det hjelper de om du forklarer hvorfor du er blir lettere irritabel?

Ønsker deg en natt med søvn snart:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...