Gå til innhold

I dag skal jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg en etterlengtet avspaseringsdag, og hadde jeg hatt penger, hadde jeg dratt på shopping. Men siden jeg ikke har så mye på kontoen tenkte jeg at jeg skulle gjøre noe fornuftig.

Jeg sto opp for ett par timer siden, og har surra rundt på nettet siden. Men planene er klare - så får vi se om jeg får gjennomført dem.

Om en liten stund skal jeg ut å gå meg en luftetur. Rask turgange i ca 1 time er planen. Etterpå blir det en tur i posten og butikken for å handle litt mat.

Så står klesskapet for tur, der trengs en opprydning,da jeg har ett lite lass med klær jeg ikke får plass til der, fordi det er så rotete... Kanskje jeg må kaste ut noe av det jeg ikke har brukt på en stund...

Så skal jeg legge på nytt rent sengetøy, lage god middag og slappe av litt.

I kveld skal jeg på spinning å få kjørt meg litt, før jeg skal inta sofaen med fjernkontroll og laptop.

Forresten oppvasken og litt smårydding skal også bli gjort innimellom.

Jada, programmet er klart - nå spørs det bare hvor mye av det jeg får gjort... :)

Skrevet

Hvis du skal få gjort noe, er det lurt å begynne med å skru av pc'n.

Lykke til!

Ha en fin dag!

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis du skal få gjort noe, er det lurt å begynne med å skru av pc'n.

Lykke til!

Ha en fin dag!

Hehe, tenkte jeg og.

Skrevet

Hehe, tenkte jeg og.

Fortell oss i kveld hvordan det har gått, da!

:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Fortell oss i kveld hvordan det har gått, da!

:-)

Meldingen skulle nok ikke til meg.

Skrevet

Ja, da var dagen snart over, og jeg har fått gjprt litt fornuftig,trent og slappet av.

Jeg gikk meg en tur, var i butikken, rydda litt i kleskapet(der kunne nok blitt gjort mer), laga middag, vaska opp, lagt på rent sengetøy, vært på spinning og tatt meg en dusj. Nå sitter jeg her, nydusja, i morgenkåpa og gleder meg til å legge meg om et par timer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...