Gå til innhold

Kutte røyken når man hoster/ er forkjøla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en seigliva forkjølelse og hoster fremdeles. Mye slim og tørrhoste. Blir jeg fortere kvitt hosta hvis jeg kutter ned på røyken? Røyker bare 8 om dagen.

Skrevet

Min mor påsto hardnakket at hun var forkjøla i 20 år i strekk. Kutt ut røyken for godt!

Skrevet

Det hjelper selvsagt å kutte ut røyken. Man kan jo få hoste ved kun å røyke, så da sier det seg vel selv at det ikke hjelper på en forkjølelse.

Skrevet

Det vil selvsagt hjelpe.

Kanskje det ikke er forkjølelse heller, men hoste i forbindelse med at du røyker. Alle som røyker har jo røykhoste i mer eller mindre grad. De som har røykt lenge for en slik slimete hoste i tillegg. Den høres slettes ikke sunt ut og er det ikke heller.

Skrevet

Min mor påsto hardnakket at hun var forkjøla i 20 år i strekk. Kutt ut røyken for godt!

Det gjorde svigerfar også.

Røykhoste? Neeehei, ikke den karen, nei.

Han hostet til han nesten spydde. Så kuttet han ut røyken, og sluttet å hoste (og begynte å lukte godt :-))

Skrevet

jeg hosta noe fryktelig da jeg røykte, spesielt på morgenen, merka til og med når jeg begynte og le at det kom ei hostekule.

Kom til et punkt der jeg kasta sigarettene i søpla og etter bare få dager var hosten borte, helt utrolig så raskt jeg merket bedring:)

Skrevet

Kanskje det er kols på vei.

Det er en hyggelig, kronisk tilstand.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...