Gjest hoster Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Jeg har en seigliva forkjølelse og hoster fremdeles. Mye slim og tørrhoste. Blir jeg fortere kvitt hosta hvis jeg kutter ned på røyken? Røyker bare 8 om dagen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Min mor påsto hardnakket at hun var forkjøla i 20 år i strekk. Kutt ut røyken for godt! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Det hjelper selvsagt å kutte ut røyken. Man kan jo få hoste ved kun å røyke, så da sier det seg vel selv at det ikke hjelper på en forkjølelse. 0 Siter
mrxx Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Det vil selvsagt hjelpe. Kanskje det ikke er forkjølelse heller, men hoste i forbindelse med at du røyker. Alle som røyker har jo røykhoste i mer eller mindre grad. De som har røykt lenge for en slik slimete hoste i tillegg. Den høres slettes ikke sunt ut og er det ikke heller. 0 Siter
org Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Min mor påsto hardnakket at hun var forkjøla i 20 år i strekk. Kutt ut røyken for godt! Det gjorde svigerfar også. Røykhoste? Neeehei, ikke den karen, nei. Han hostet til han nesten spydde. Så kuttet han ut røyken, og sluttet å hoste (og begynte å lukte godt :-)) 0 Siter
sheba Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 jeg hosta noe fryktelig da jeg røykte, spesielt på morgenen, merka til og med når jeg begynte og le at det kom ei hostekule. Kom til et punkt der jeg kasta sigarettene i søpla og etter bare få dager var hosten borte, helt utrolig så raskt jeg merket bedring:) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Kanskje det er kols på vei. Det er en hyggelig, kronisk tilstand. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.