Gå til innhold

NHD/andre: Hva er neste skritt nå?

Anbefalte innlegg

Gjest psykojenta

Jeg har prøvd diverse medisiner mot depresjonen min. Den ser ikke ut til å ville gi slipp i det hele tatt.

Tankekaos, bare lyst til å gi opp livet-ække verdt å leve, alle er i mot meg så alle har det bedre uten meg, konstant tungsinn, dødsønske, får ikke sove noe spesielt, forfølgelsesvanvidd når jeg går ute, hører "stemmer",angst...jeg kunne egentlig skrevet i det uendelige om negative ting som jeg føler og tenker.

Jeg har prøvd Cipralex(oppi 30mg), Lamictal, Zeldox, Abilify, Zyprexa, Cymbalta, Litium. Diverse kombinasjoner av disse. Innlagt 1 år(!!!!)

Til og med prøvd ECT (samtidig sto jeg på medisiner) Hverken jeg eller samboeren min så effekt av ECTen.

Morgenmedisinen min består av 83mg Litium+20mg Cipralex+ 100mikrogram Levaxin. På kvelden tar jeg 83mg Litium+5mg Zyprexa.

Scorer fortsatt høyt på MADRS-testene

Hva skal egentlig serumkonsentrasjonen på Litium være?

Jeg lurer på om jeg kanskje er litt lav på den dosen(=0,7)

Jeg vet dessverre ikke serumkonsentrasjonen på Cipralex, men skjønner liksom ikke hvorfor jeg ble satt på den igjen etter å ha gått på den 8mnd uten virkning

Oi, dette ble visst langt det...

Bør jeg foreslå en annen AD? Det eneste jeg med sikkerhet vet er at jeg kan ikke ha det sånn lenger hvis jeg skal fortsette dette livet. Har tross alt en unge som begynner på skolen til høsten

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267266-nhdandre-hva-er-neste-skritt-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...