Gå til innhold

Link til dolgalleriet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker fremdeles passordet mitt, men linken har blitt borte for hundre år siden. Noen som kan gi meg en link?

4barns mor-77
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171909411' post='3537895]

Galleri av dolere.

Det lå vel kanskje litt i navnet;)

Men er det da sånn at man leger inn bilde av seg eller?

Skrevet

Det lå vel kanskje litt i navnet;)

Men er det da sånn at man leger inn bilde av seg eller?

=)

Nei. Man sendte de til en som styrte skipet ;)

4barns mor-77
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171909578' post='3537901]

=)

Nei. Man sendte de til en som styrte skipet ;)

Nå datt jeg av.....

Skrevet

Nå datt jeg av.....

Man må sende bilde av seg selv til en person sopm er "administrator" av siden, og som legger ut bildet der.

Skrevet

Dolgalleriet?? Dette har jeg hørt om men alltid tenkt at var en spøk.

Hvorfor er det bare enkelte som får vite om dette? Er det for brukere som ble meldt inn i 18o7 eller?

Står det noe om innmelding noe sted her på dol? Eller er det en "privat" greie?

*Nå ble jeg nyskjerrig!*

Skrevet

Hvorfor er det bare enkelte som får vite om dette? Er det for brukere som ble meldt inn i 18o7 eller?

*Nå ble jeg nyskjerrig!*

Det er en privat greie ja. Man kunne sende mail til bassisten som vurderte om du hadde skrevet nok innlegg her til å kunne få lov til å legge inn bilde og dermed se andres bilder. Men det ble lagt ned idag.

Skrevet

Det er en privat greie ja. Man kunne sende mail til bassisten som vurderte om du hadde skrevet nok innlegg her til å kunne få lov til å legge inn bilde og dermed se andres bilder. Men det ble lagt ned idag.

ok... synd det gikk sånn da!

Men dersom den ikke ble lagt ned, hvordan skulle jeg vite at jeg kunne skrive til bassisten da? Har han lagt ut mail her?

(Ikke svar om jeg er vanskelig, er bare nyskjerrig etter å ha vært her noen år...)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men dersom den ikke ble lagt ned, hvordan skulle jeg vite at jeg kunne skrive til bassisten da? Har han lagt ut mail her?

(Ikke svar om jeg er vanskelig, er bare nyskjerrig etter å ha vært her noen år...)

Jungeltelegrafen...

Skrevet

*Nå ble jeg nyskjerrig!*

Neida, det kommer opp med jevne mellomrom og det er mange av de som har kommet de siste årene som var der.

Skrevet

Jungeltelegrafen...

ok, *jeg har nok ikke vært så nær jungelen da * :((

Gjest Princess Peach
Skrevet

ok, *jeg har nok ikke vært så nær jungelen da * :((

Av og til kommer det en tråd slik som dette, og da er det alltid noen som lurer på hva dolgalleriet er. Det kaller jeg jungeltelegrafen. :)

Skrevet

Neida, det kommer opp med jevne mellomrom og det er mange av de som har kommet de siste årene som var der.

Så synd at det ikke er mere da.... Kanskje jeg får det med meg om det opprettes et nytt..

Hvordan brukte du det? For å se bilde av personen?

Skrevet

Av og til kommer det en tråd slik som dette, og da er det alltid noen som lurer på hva dolgalleriet er. Det kaller jeg jungeltelegrafen. :)

all right, I am in the jungle now... Hehe (dårlig i engelsk)

Takk for info!

Skrevet

Så synd at det ikke er mere da.... Kanskje jeg får det med meg om det opprettes et nytt..

Hvordan brukte du det? For å se bilde av personen?

Ren nysgjerrighet.

Men jeg vet ikke om jeg hadde kjent igjen folk på gata for så godt kjente jeg ikke bildene.

Skrevet

Det skrives om dolgalleriet støtt og stadig her inne (er kanskje en stund siden sist nå), så det er sånn de fleste fikk vite om det :)

Skrevet

Ren nysgjerrighet.

Men jeg vet ikke om jeg hadde kjent igjen folk på gata for så godt kjente jeg ikke bildene.

Ja jeg kunne godt tenkt meg å se hvordan de man snakker med her ser ut. Man lager seg noen bilder i hodet som sikkert ikke stemmer i virkeligheten :)

Men er det ikke litt rart at han -bassisten har slettet det når han ikke er med i diskusjonen her?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...