Gå til innhold

Link til dolgalleriet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skrives om dolgalleriet støtt og stadig her inne (er kanskje en stund siden sist nå), så det er sånn de fleste fikk vite om det :)

Ok, så nå er det kanskje din tur til å opprette et nytt? Kunne det vært artig? Mye arbeid vil jeg tro...

Skrevet

Ok, så nå er det kanskje din tur til å opprette et nytt? Kunne det vært artig? Mye arbeid vil jeg tro...

Jeg har ikke den villeste anelse på hvordan jeg skulle gjort det ;P

Skrevet

Ja jeg kunne godt tenkt meg å se hvordan de man snakker med her ser ut. Man lager seg noen bilder i hodet som sikkert ikke stemmer i virkeligheten :)

Men er det ikke litt rart at han -bassisten har slettet det når han ikke er med i diskusjonen her?

Det tenkte jeg også, jeg har ikke sett carma her inne i dag heller.

Skrevet

Det er sikkert webmaster som beskytter dere. Han virker våken i dag ;) Fint når han advarer om troll!

Skrevet

Dolgalleriet?? Dette har jeg hørt om men alltid tenkt at var en spøk.

Hvorfor er det bare enkelte som får vite om dette? Er det for brukere som ble meldt inn i 18o7 eller?

Står det noe om innmelding noe sted her på dol? Eller er det en "privat" greie?

*Nå ble jeg nyskjerrig!*

Ja, det er miiinst hundre år siden det ble opprettet. ;)

Det var i allefall i den tiden jeg var aktiv her inne, og jeg er jo blitt en haugammel dame. :)

Skrevet

Det er sikkert webmaster som beskytter dere. Han virker våken i dag ;) Fint når han advarer om troll!

Det er jeg glad for, jeg likte at det ble gjort så jeg slapp å gire meg opp unødvendig ;o)

Skrevet

Ja, det er miiinst hundre år siden det ble opprettet. ;)

Det var i allefall i den tiden jeg var aktiv her inne, og jeg er jo blitt en haugammel dame. :)

hehe, tenk om det var en sekt? Tuller bare! Jeg var bare ikke klar over dette dolgalleriet. *Føler meg nesten litt snytt* :(

Skrevet

Det er jeg glad for, jeg likte at det ble gjort så jeg slapp å gire meg opp unødvendig ;o)

Yes, jeg trakk meg stille og rolig tilbake :)

Skrevet

hehe, tenk om det var en sekt? Tuller bare! Jeg var bare ikke klar over dette dolgalleriet. *Føler meg nesten litt snytt* :(

Skjønner nesten ikke at du kan ha unngått å få det med deg;-)

Synes det dukker opp hele tiden, jeg;-)

Men jeg meldte meg aldri inn.

Skrevet

Skjønner nesten ikke at du kan ha unngått å få det med deg;-)

Synes det dukker opp hele tiden, jeg;-)

Men jeg meldte meg aldri inn.

Ordet har jeg sett mange ganger, men har tenkt det var en intern spøk. Men har aldri sett noe link faktisk. Kan den være lagt ut på gynekologien kanskje? *Er aldri der* Eller så får jeg skaffe meg briler da.

Skrevet

Vi er her begge to. Kommenterte ikke denne tråden i håp om at den kanskje ikke skulle få mer oppmerksomhet, men det var vel litt optimistisk ;-p

Galleriet eksisterer selvsagt fremdeles, men er tatt av nett siden URLen ble publisert.

Skrevet

Vi er her begge to. Kommenterte ikke denne tråden i håp om at den kanskje ikke skulle få mer oppmerksomhet, men det var vel litt optimistisk ;-p

Galleriet eksisterer selvsagt fremdeles, men er tatt av nett siden URLen ble publisert.

Det hadde vært morsomt om dolgalleriet hadde blitt oppdatert og lagt ut igjen. Og dersom man skiftet nick så måtte det nickskifte innbære gallerinickskifte også.

Men det hadde nok vært litt av en jobb :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fjern meg når dere legger ut URL-en igjen. :)

Skrevet

Det hadde vært morsomt om dolgalleriet hadde blitt oppdatert og lagt ut igjen. Og dersom man skiftet nick så måtte det nickskifte innbære gallerinickskifte også.

Men det hadde nok vært litt av en jobb :o)

Jepp :-) Og jepp...!

Det har vel vært planen ganske lenge, men det er en rimelig stor opprydning, ja.

Og for mange er det jo interessant å ha bildene av gamle veteraner som stikker innom av og til, mens for nyere DOLere vil jo dette bare være uinteressante fremmedfolk, som man ser i denne tråden.

Skrevet

Det har vel vært planen ganske lenge, men det er en rimelig stor opprydning, ja.

Og for mange er det jo interessant å ha bildene av gamle veteraner som stikker innom av og til, mens for nyere DOLere vil jo dette bare være uinteressante fremmedfolk, som man ser i denne tråden.

Jeg skjønner godt at noen kvier seg for den jobben ja :o)

Skrevet

Vil det være mulig å få tilgang til galleriet igjen, for oss som har bilde der inne? Eller er det stengt for oss "for evig og alltid"?

Skrevet

Vil det være mulig å få tilgang til galleriet igjen, for oss som har bilde der inne? Eller er det stengt for oss "for evig og alltid"?

Har ikkje bestemt meg enda... Det må som sagt ryddast der uansett, og det er ikkje akkurat tid eg har mest av...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...