Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre da?

Anbefalte innlegg

Gjest lumelia
Skrevet

Min "mann" er mange år eldre enn meg, og jeg er slettes ikke klar for det kjedelige voksenlivet enda, problemet er bare at vi sjelden har noe som ligner på sex, det er så frustrerende, har prøvd allt, pratet pent og forsiktig, psykologisk, mast og ikke mast og være sexy osv osv i de laange baner. det som er rart er at han ikke tenner..han sier jeg er tiltrekkende, og at det ikke er meg..men uansett det har vært sånn SÅ lenge nå, og han vil ikke snakke, noe som er ok pgav mannesakene...men hva kan jeg gjøre? vi elsker hverandre, og føler det er en dum undskyldning for at jeg vil gå fra han, men hvor lenge kan jeg holde ut..?og skal jeg finne meg i det over såå lang tid når det ikke vil bli berde? synes jeg er svært tolmodig jeg, vandt med sex hver dag fra tiligere, men nå har vi sex toppen en gang hver 3 mnd!! Føler meg singel og ensom..

Skrevet

Verre å være uten sex i et forhold enn som singel. Fælt å sitte der bare en armlengde fra godsakene uten å få lov til å røre. Ikke kan man forsyne seg av andre heller, noe man kan gjøre som singel.

Vi har forskjellig sexlyst, noen er aktive langt oppe i åra, andre er ikke aktive som 20 åringer heller. Har han ikke mer lyst så er det nok lite du kan gjøre med det dessverre.

Men hvor gamle er dere da?

Skrevet

"Min "mann" er mange år eldre enn meg, og jeg er slettes ikke klar for det kjedelige voksenlivet enda".

Jeg mener ikke å være frekk, men det burde du kanskje ha tenkt på før? Om du er 40 og han 60, er jo situasjonen forståelig.

Skrevet

Hvor gamle er dere? Det er ikke sikkert det er alderen det kommer an på. Kanskje er det andre ting som spiller inn.

Samboeren min er også en del eldre enn meg; han er mellom 40 og 50, mens jeg er litt over 30. Men vi er like unge til sinns begge to, og sex'en er som om han var 20, hehe. Så det er ikke alderen det kommer an på.

Kanskje har dere bare forskjellig sexlyst, noe som har blitt mer klart etterhvert. Eller kanskje har dere vokst litt hver deres vei, vanskelig å si hva som kan være galt.

Men jeg vil bare understreke at det ikke nødvendigvis er alderen som er årsak. :-)

Gjest lumelia
Skrevet

Verre å være uten sex i et forhold enn som singel. Fælt å sitte der bare en armlengde fra godsakene uten å få lov til å røre. Ikke kan man forsyne seg av andre heller, noe man kan gjøre som singel.

Vi har forskjellig sexlyst, noen er aktive langt oppe i åra, andre er ikke aktive som 20 åringer heller. Har han ikke mer lyst så er det nok lite du kan gjøre med det dessverre.

Men hvor gamle er dere da?

jeg er ung:-) han er 10 år eldre:-(

Gjest lumelia
Skrevet

"Min "mann" er mange år eldre enn meg, og jeg er slettes ikke klar for det kjedelige voksenlivet enda".

Jeg mener ikke å være frekk, men det burde du kanskje ha tenkt på før? Om du er 40 og han 60, er jo situasjonen forståelig.

jeg er 20:-)

Skrevet

jeg er ung:-) han er 10 år eldre:-(

Han er 30 år skjønner jeg og da burde han være kåt som f... Men vi er forskjellige og kanskje han generelt har lite sexlyst.

Det er i alle fall ikke alderen hans det er noe galt med. Hadde han vært 60 så hadde det vært noe annet.

Selv jeg i min alder er omtrent like kåt nå som da jeg var 30, så det er nok andre ting som er årsaken enn alder. Antagelig generel lite sexlyst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...