Gjest Det gjør jeg Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Blr dere noen gang lei av livet og får selvmordstanker? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Legg inn dette på Forum for Psykiatri. Det passer vel kanskje best der. På dette forumet kan det komme usaklig/spydigheter. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Men du bør definitivt oppsøke lege og muligens bli henvist til psykolog. Det er ikke bra og gå rundt med slike tanker inne i seg. Kanskje du også burde begynne på noe antidepressiva. Selvmordstanker er ikke å spøke med. Er du gutt eller jente? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Har flere ganger vært lei av livet, noe jeg tror gjelder svært mange, men jeg har aldri vurdert hasardiøs selvmordsoppførsel som f.eks. å sette meg ned og se en hel sesong med Lost eller ta opp basehopping. 0 Siter
Gjest Det gjør jeg Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Men du bør definitivt oppsøke lege og muligens bli henvist til psykolog. Det er ikke bra og gå rundt med slike tanker inne i seg. Kanskje du også burde begynne på noe antidepressiva. Selvmordstanker er ikke å spøke med. Er du gutt eller jente? Har hele pakka,psykolog og medisiner. Men tenker ofte at jeg ikke bør bli her på jorden,det er vondt og tungt. 0 Siter
Gjest Det gjør jeg Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Har flere ganger vært lei av livet, noe jeg tror gjelder svært mange, men jeg har aldri vurdert hasardiøs selvmordsoppførsel som f.eks. å sette meg ned og se en hel sesong med Lost eller ta opp basehopping. M.R.S.M.T 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Har hele pakka,psykolog og medisiner. Men tenker ofte at jeg ikke bør bli her på jorden,det er vondt og tungt. Du bør definitivt ha noen å snakke med. Hjelper psykologtimene, synes du? Er du fornøyd med psykologen din? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 M.R.S.M.T See? Slike kommentarer.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 See? Slike kommentarer.. Det var da for helvete ikke en ufin kommentar. Jeg svarte på spørsmålet. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Det var da for helvete ikke en ufin kommentar. Jeg svarte på spørsmålet. Jeg vet det. Det var ikke det. Men ikke alle foretrekker humor i et sånt innlegg. No offence. Kommentaren din var saklig den, i starten. 0 Siter
Gjest Det gjør jeg Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Du bør definitivt ha noen å snakke med. Hjelper psykologtimene, synes du? Er du fornøyd med psykologen din? Psykologtimene varer ofte under en halv time,så jeg forstår ikke så mye av dem. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Psykologtimene varer ofte under en halv time,så jeg forstår ikke så mye av dem. En time skal vare 45 minutter. Under en halvtime er uholdbart. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Livet går vel opp og ned for de fleste. Ingen er lykkelig hele tida. 0 Siter
Gjest Det gjør jeg Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 En time skal vare 45 minutter. Under en halvtime er uholdbart. Tanken har slått meg,men det er vel ikke så nøye med meg. Er den følelsen jeg sitter igjen med. 0 Siter
Gjest Det gjør jeg Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Livet går vel opp og ned for de fleste. Ingen er lykkelig hele tida. Vet det.... Men å virkelig dø for å bli kvitt alt. 0 Siter
Gjest fille 26 ans Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Blir ikke lei av livet, men blir lei av jobben og samboeren. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Tanken har slått meg,men det er vel ikke så nøye med meg. Er den følelsen jeg sitter igjen med. Det er ikke bra nok. Du skal ikke tenke sånn. Du er like mye verdt som alle andre. 0 Siter
Gjest Det gjør jeg Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Det er ikke bra nok. Du skal ikke tenke sånn. Du er like mye verdt som alle andre. Takk :-) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Takk :-) Du må tenke sånne tanker om deg selv. Prøve. Hvorfor skulle du være mindre verdt enn andre? Finn små gleder i hverdagen. Gå turer. Tren. Gjør ting som gjør deg glad. Hør musikk. Se en god film. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Vet det.... Men å virkelig dø for å bli kvitt alt. Jeg har i hvert fall for mange forpliktelser til å gjøre noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.