Gjest Princess Peach Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Nei, heller tvert om. Hvis jeg tenker på at jeg skal dø en gang, blir jeg stiv av redsel. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Nei, selvmordstanker har jeg aldri hatt. Det er klart jeg noen ganger kan bli sliten og lei, men jeg vet jo at den følelsen går i bølgedaler. Når du har slike tanker bør du få hjelp til å kunne se framover. Du bør ta en samtale med fastlegen din og se om du kan få hjelp videre... *klem fra meg* 0 Siter
Gjest Det gjør jeg Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Nei, selvmordstanker har jeg aldri hatt. Det er klart jeg noen ganger kan bli sliten og lei, men jeg vet jo at den følelsen går i bølgedaler. Når du har slike tanker bør du få hjelp til å kunne se framover. Du bør ta en samtale med fastlegen din og se om du kan få hjelp videre... *klem fra meg* Takk :-) 0 Siter
punky brewster Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Nei, synes livet er herlig, men som de fleste har man noen dager som er tunge, men heldigvis er jeg velsignet med godt humør og ei positiv innstilling generelt, så da vet jeg at om en dag er trist og grå, så blir det snart bedre igjen, Mern nå vet jeg at ikke alle er så heldig som meg, mange sliter med psykiske problemer og deperasjoner. Men prøv å tenk positivt. Få litt mosjon hver dag, det er påvist at det er bra for humøret. Gjør ting hver dag som du liker alt fra ¨å lese ei bok, spis noe du liker, se en god film på tv, følg med på en serie, oppsøk noen venner eller meld deg på en aktivitet hvor du kan utvide bekjentskapskretsen din. Gå på ski, kjør slalom, gå på skøyte, dra i badebasseng, kino,gå på kafe. Og ta deg en tur på biblioteket og lån noen selvhjelps bøker, finnes mye god litteratur. Håper snart dine dager blir lusere igjen for husk bak skyene er himmelen alltid blå 0 Siter
Gjest Det gjør jeg Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Nei, synes livet er herlig, men som de fleste har man noen dager som er tunge, men heldigvis er jeg velsignet med godt humør og ei positiv innstilling generelt, så da vet jeg at om en dag er trist og grå, så blir det snart bedre igjen, Mern nå vet jeg at ikke alle er så heldig som meg, mange sliter med psykiske problemer og deperasjoner. Men prøv å tenk positivt. Få litt mosjon hver dag, det er påvist at det er bra for humøret. Gjør ting hver dag som du liker alt fra ¨å lese ei bok, spis noe du liker, se en god film på tv, følg med på en serie, oppsøk noen venner eller meld deg på en aktivitet hvor du kan utvide bekjentskapskretsen din. Gå på ski, kjør slalom, gå på skøyte, dra i badebasseng, kino,gå på kafe. Og ta deg en tur på biblioteket og lån noen selvhjelps bøker, finnes mye god litteratur. Håper snart dine dager blir lusere igjen for husk bak skyene er himmelen alltid blå Takk :-) Men jeg tørr og klarer ikke.. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Nei, heller tvert om. Hvis jeg tenker på at jeg skal dø en gang, blir jeg stiv av redsel. Samme her. Jeg er livredd for å gå glipp av noe. ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Samme her. Jeg er livredd for å gå glipp av noe. ) Jeg vil iallfall leve til jeg blir hundre, hvis jeg får være frisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.