Gå til innhold

Lei av livet

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, heller tvert om. Hvis jeg tenker på at jeg skal dø en gang, blir jeg stiv av redsel.

Skrevet

Nei, selvmordstanker har jeg aldri hatt. Det er klart jeg noen ganger kan bli sliten og lei, men jeg vet jo at den følelsen går i bølgedaler.

Når du har slike tanker bør du få hjelp til å kunne se framover. Du bør ta en samtale med fastlegen din og se om du kan få hjelp videre...

*klem fra meg*

Gjest Det gjør jeg
Skrevet

Nei, selvmordstanker har jeg aldri hatt. Det er klart jeg noen ganger kan bli sliten og lei, men jeg vet jo at den følelsen går i bølgedaler.

Når du har slike tanker bør du få hjelp til å kunne se framover. Du bør ta en samtale med fastlegen din og se om du kan få hjelp videre...

*klem fra meg*

Takk :-)

punky brewster
Skrevet

Nei, synes livet er herlig, men som de fleste har man noen dager som er tunge, men heldigvis er jeg velsignet med godt humør og ei positiv innstilling generelt, så da vet jeg at om en dag er trist og grå, så blir det snart bedre igjen,

Mern nå vet jeg at ikke alle er så heldig som meg, mange sliter med psykiske problemer og deperasjoner.

Men prøv å tenk positivt. Få litt mosjon hver dag, det er påvist at det er bra for humøret. Gjør ting hver dag som du liker alt fra ¨å lese ei bok, spis noe du liker, se en god film på tv, følg med på en serie, oppsøk noen venner eller meld deg på en aktivitet hvor du kan utvide bekjentskapskretsen din.

Gå på ski, kjør slalom, gå på skøyte, dra i badebasseng, kino,gå på kafe.

Og ta deg en tur på biblioteket og lån noen selvhjelps bøker, finnes mye god litteratur.

Håper snart dine dager blir lusere igjen for husk bak skyene er himmelen alltid blå

Gjest Det gjør jeg
Skrevet

Nei, synes livet er herlig, men som de fleste har man noen dager som er tunge, men heldigvis er jeg velsignet med godt humør og ei positiv innstilling generelt, så da vet jeg at om en dag er trist og grå, så blir det snart bedre igjen,

Mern nå vet jeg at ikke alle er så heldig som meg, mange sliter med psykiske problemer og deperasjoner.

Men prøv å tenk positivt. Få litt mosjon hver dag, det er påvist at det er bra for humøret. Gjør ting hver dag som du liker alt fra ¨å lese ei bok, spis noe du liker, se en god film på tv, følg med på en serie, oppsøk noen venner eller meld deg på en aktivitet hvor du kan utvide bekjentskapskretsen din.

Gå på ski, kjør slalom, gå på skøyte, dra i badebasseng, kino,gå på kafe.

Og ta deg en tur på biblioteket og lån noen selvhjelps bøker, finnes mye god litteratur.

Håper snart dine dager blir lusere igjen for husk bak skyene er himmelen alltid blå

Takk :-)

Men jeg tørr og klarer ikke..

Skrevet

Nei, heller tvert om. Hvis jeg tenker på at jeg skal dø en gang, blir jeg stiv av redsel.

Samme her. Jeg er livredd for å gå glipp av noe. :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Samme her. Jeg er livredd for å gå glipp av noe. :o)

Jeg vil iallfall leve til jeg blir hundre, hvis jeg får være frisk. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...