Gå til innhold

Hvordan få bort røyk/bållukt

Anbefalte innlegg

Gjest Bemudani
Skrevet

Det ryker sånn inn i stua fra peisen! Hele stua lukter bål. Gode forslag til luktfjerning mottas med stooort takk!

Skrevet

Er vel bare lifting op tiden som hjelper.

Med mindre du vil overdøyve bållukta med annen lukt:-)

Jeg husker forresten et gammelt råd for hvordan bli hvitt lukten av sigarettrøy, men har aldri prøvd det selv:

Ta et fuktig, godt oppvridd badehåndkle og sving det rundt i rommet som om du skulle kaste lasso.

Skrevet

Jeg husker forresten et gammelt råd for hvordan bli hvitt lukten av sigarettrøy, men har aldri prøvd det selv:

Ta et fuktig, godt oppvridd badehåndkle og sving det rundt i rommet som om du skulle kaste lasso.

"Ta et fuktig, godt oppvridd badehåndkle og sving det rundt i rommet som om du skulle kaste lasso."

*lol*

Sitter du og humrer og fryder deg over tanken på at hun prøver det?

Skrevet

"Ta et fuktig, godt oppvridd badehåndkle og sving det rundt i rommet som om du skulle kaste lasso."

*lol*

Sitter du og humrer og fryder deg over tanken på at hun prøver det?

He he, nei, jeg _har_ faktisk lest det tipset engang! :-)

Det vil si: I tipset sto det da kun "fuktig håndkle", jeg la selv til det med "godt oppvridd", bare for å være _helt_ sikker på at personen skjønner at regnvær innendørs ikke er tingen. ;-)

Men ettersom det ikke røykes i mitt hjem, har jeg aldri prøvd det ut.

Skrevet

He he, nei, jeg _har_ faktisk lest det tipset engang! :-)

Det vil si: I tipset sto det da kun "fuktig håndkle", jeg la selv til det med "godt oppvridd", bare for å være _helt_ sikker på at personen skjønner at regnvær innendørs ikke er tingen. ;-)

Men ettersom det ikke røykes i mitt hjem, har jeg aldri prøvd det ut.

Men det høres ganske morsomt ut ;-)

Særlig hvis rommet er lite...

Gjest Bemudani
Skrevet

Vet at eddik tar røyklukt (som i sigarettrøyl), men det tar ikke bållukta fra peisen. Vet ikke helt om jeg har troen på det håndkletrikset ditt altså.. *lol*

Skrevet

Vet at eddik tar røyklukt (som i sigarettrøyl), men det tar ikke bållukta fra peisen. Vet ikke helt om jeg har troen på det håndkletrikset ditt altså.. *lol*

;-)

Men kanskje virker sånn "ta-bort-lukt-spray" også på bållukt? Exit?? (Husker ikke helt hva den heter)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...