Gjest Bemudani Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Det ryker sånn inn i stua fra peisen! Hele stua lukter bål. Gode forslag til luktfjerning mottas med stooort takk! 0 Siter
morsan Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Er vel bare lifting op tiden som hjelper. Med mindre du vil overdøyve bållukta med annen lukt:-) Jeg husker forresten et gammelt råd for hvordan bli hvitt lukten av sigarettrøy, men har aldri prøvd det selv: Ta et fuktig, godt oppvridd badehåndkle og sving det rundt i rommet som om du skulle kaste lasso. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Er vel bare lifting op tiden som hjelper. Med mindre du vil overdøyve bållukta med annen lukt:-) Jeg husker forresten et gammelt råd for hvordan bli hvitt lukten av sigarettrøy, men har aldri prøvd det selv: Ta et fuktig, godt oppvridd badehåndkle og sving det rundt i rommet som om du skulle kaste lasso. "Ta et fuktig, godt oppvridd badehåndkle og sving det rundt i rommet som om du skulle kaste lasso." *lol* Sitter du og humrer og fryder deg over tanken på at hun prøver det? 0 Siter
morsan Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 "Ta et fuktig, godt oppvridd badehåndkle og sving det rundt i rommet som om du skulle kaste lasso." *lol* Sitter du og humrer og fryder deg over tanken på at hun prøver det? He he, nei, jeg _har_ faktisk lest det tipset engang! :-) Det vil si: I tipset sto det da kun "fuktig håndkle", jeg la selv til det med "godt oppvridd", bare for å være _helt_ sikker på at personen skjønner at regnvær innendørs ikke er tingen. ;-) Men ettersom det ikke røykes i mitt hjem, har jeg aldri prøvd det ut. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 He he, nei, jeg _har_ faktisk lest det tipset engang! :-) Det vil si: I tipset sto det da kun "fuktig håndkle", jeg la selv til det med "godt oppvridd", bare for å være _helt_ sikker på at personen skjønner at regnvær innendørs ikke er tingen. ;-) Men ettersom det ikke røykes i mitt hjem, har jeg aldri prøvd det ut. Men det høres ganske morsomt ut ;-) Særlig hvis rommet er lite... 0 Siter
Gjest Bemudani Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Er vel bare lifting op tiden som hjelper. Med mindre du vil overdøyve bållukta med annen lukt:-) Jeg husker forresten et gammelt råd for hvordan bli hvitt lukten av sigarettrøy, men har aldri prøvd det selv: Ta et fuktig, godt oppvridd badehåndkle og sving det rundt i rommet som om du skulle kaste lasso. Vet at eddik tar røyklukt (som i sigarettrøyl), men det tar ikke bållukta fra peisen. Vet ikke helt om jeg har troen på det håndkletrikset ditt altså.. *lol* 0 Siter
morsan Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Vet at eddik tar røyklukt (som i sigarettrøyl), men det tar ikke bållukta fra peisen. Vet ikke helt om jeg har troen på det håndkletrikset ditt altså.. *lol* ;-) Men kanskje virker sånn "ta-bort-lukt-spray" også på bållukt? Exit?? (Husker ikke helt hva den heter) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.