Gjest dgfhhref Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Er det vanskelig å komme inn i forsvarets spesialkommando ? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 http://www.mil.no/felles/fms/utdanning/start/spesialstyrkene/ hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Neida, bare vent til du har langt skjegg, skrik noe mystisk utenfor Stortinget, så tauer de deg inn raskt som bare det! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Jeg tror ikke det er så vanskelig å komme inn men mange faller av lasset underveis fordi det er for hardt. 0 Siter
Gjest Grensejegeren som lot være å søke Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Jeg tror ikke det er så vanskelig å komme inn men mange faller av lasset underveis fordi det er for hardt. Jo. For bare å bli tatt opp til FSKs opptaksprøver må du allerede ha vist deg som en meget dyktig marinejeger eller tilsvarende. Så det er vanskelig å "komme inn". Ellers har du rett i at mange faller fra i opptaksperioden. 0 Siter
Magisk Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Jeg tror ikke det er så vanskelig å komme inn men mange faller av lasset underveis fordi det er for hardt. Det er faktisk ekstremt vanskelig å komme inn og ikke minst fullføre, og det krever motivasjon og personlig egnethet som går langt utenpå det som er normalt i befolkningen. 0 Siter
Gjest jaså, du! Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Neida, bare vent til du har langt skjegg, skrik noe mystisk utenfor Stortinget, så tauer de deg inn raskt som bare det! ;-) Med vennlig hilsen Og skjeggapen fra sør har naturligvis erfaring med sånt! ;-) Hadde jeg hatt muligheten, skulle jeg kommet med bananer til buret! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.