Gå til innhold

Hold godt på handlevogna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

70 cm høydeforskjell var jammen mye!! Rart de ikke rettet ut gulvet før det ble omgjort fra meieri til butikk.

Skrevet

Hehe, man stopper vogna foran brødene, som flere andre. Passer man ikke godt nok på så er det nabovogna som får brødet i farta :) Litt av et skue vil jeg tro :)

Skrevet

70 CM!?!?! Herregud, det er jo rene unnarennet jo!

Skrevet

Den er ikke så bratt som bakken inne på Clas Ohlson i Torggata i Oslo da...

Skrevet

Er gulvet så skrått der, altså? Lenge siden jeg har vært der, men kan ikke huske noe spes.

Skrevet

Er det rutsjebane til kassa, eller? ;o)

Skrevet

Er gulvet så skrått der, altså? Lenge siden jeg har vært der, men kan ikke huske noe spes.

Ja, rett før du skal opp til kassa. Bruker bare butikken på Oslo City jeg for det er nesten for bratt å komme opp og jeg risikerer å trille i ræva på noen i nedoverbakken :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1171921036' post='3538247]

Er det rutsjebane til kassa, eller? ;o)

Omtrent men bakken er motbakke til kassa da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...