Gå til innhold

Hvorfor velger hun Ole Magnus?

Anbefalte innlegg

Gjest kormonoill
Skrevet

Det var jo tydelig at Laila velger Ole Magnus til førstekjempe. Er det noe logisk ved det?

Syns hun heller burde få ut Mikkelluringen

Skrevet

Kan jo likegodt være Agnete hun velger...

tviler siden hun har valgt henne som hjelperen sin.

Gjest seriesulten
Skrevet

Fordi Mikkel hadde en samtale med henne under fire øyne like før. (Følger dere ikke med, damer?!) Han, som den reven han er, har lurt henne trill rundt slik at hun velger Ole Magnus. Så dere ikke at han sa: "Dette var for godt til å være sant" helt på slutten av klippet?

Gjest kormonoill
Skrevet

Fordi Mikkel hadde en samtale med henne under fire øyne like før. (Følger dere ikke med, damer?!) Han, som den reven han er, har lurt henne trill rundt slik at hun velger Ole Magnus. Så dere ikke at han sa: "Dette var for godt til å være sant" helt på slutten av klippet?

JO, og det bekymrer meg.!!!

Skrevet

Synes ingenting har vært logisk med valgene den gjengen der har tatt egentlig...

Vil de vinne eller ikke?

Skrevet

Gjør hun det? Jeg var så sikker på at hun valgte Agnethe som førstekjempe, jeg?

Skrevet

tviler siden hun har valgt henne som hjelperen sin.

Men det er jo nettopp derfor valget av førstekjempe kommer som et sjokk på alle..eller?

Skrevet

Men det er jo nettopp derfor valget av førstekjempe kommer som et sjokk på alle..eller?

ja.. men mikkel overtalte laila til å velge ole magnus.

Skrevet

ja.. men mikkel overtalte laila til å velge ole magnus.

Det la jeg ikke merke til, men det skulle ikke forundre meg. Mikkel er en smarting ;-)

Skrevet

Gjør hun det? Jeg var så sikker på at hun valgte Agnethe som førstekjempe, jeg?

Enig med deg, togli.

Skrevet

Mikkel vinner jo hele greia - det ryktet har dere vel hørt?

Gjest heisanndusann
Skrevet

Det la jeg ikke merke til, men det skulle ikke forundre meg. Mikkel er en smarting ;-)

Hvorfor vil Mikkel at Ole Magnus skal bli førstekjempe? Da er det jo en "mannlig" kamp igjen, og da kan han jo selv bli valgt til andrekjempe?

Skjønner ikke dette helt ;)

Gjest du tuller
Skrevet

Mikkel vinner jo hele greia - det ryktet har dere vel hørt?

Nei, ryktet sier noe annet her i sør ....

Skrevet

Hvorfor vil Mikkel at Ole Magnus skal bli førstekjempe? Da er det jo en "mannlig" kamp igjen, og da kan han jo selv bli valgt til andrekjempe?

Hvis han kan bli valgt som andrekjempe, kan han velge gren selv, og dermed ha større sjanser for å vinne.

Gjest heisanndusann
Skrevet

Hvis han kan bli valgt som andrekjempe, kan han velge gren selv, og dermed ha større sjanser for å vinne.

Aha, da er jeg litt klokere ;) Kan bli spennende å se hvordan Agnethe klarer seg uten mannen sin...

Skrevet

Mikkel mener jo at han kan slå alle og det skal ikke forundre meg om han har rett.....

Skrevet

Enig med deg, togli.

Jaja, nå gjenstår det bare å se på onsdag da ;-)

Ole Magnus var skikkelig irritert på Laila pga valget hun tok. Hadde hun valgt han, hadde det vært forståelig. Mer uforståelig er det hvis hun har valgt Agnete, i og med at Agnete var hennes hjelper denne uka - ergo blir Ole Magnus og de andre sjokka pga valget. Sånn ressonnerer (skrives det sånn?)jeg iallefall på det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...