Gå til innhold

Hvorfor velger hun Ole Magnus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, ryktet sier noe annet her i sør ....

Og hva sier ryktet i sør? ;-)

Gjest du tuller
Skrevet

Vil jo ikke si det da :), da blir det jo ikke spennende lenger å følge med på programmet.

Skrevet

Vil jo ikke si det da :), da blir det jo ikke spennende lenger å følge med på programmet.

Det er jo _da_ det blir spennnende.

Får vi et navn å forholde oss til, så kan vi jo følge med om det virkelig er noe i det ryktet (på samme måte som Mikkel er lansert her - og da blir det til at vi overvåker litt ekstra der.)

Kom igjen! ;)

Gjest du tuller
Skrevet

Det er jo _da_ det blir spennnende.

Får vi et navn å forholde oss til, så kan vi jo følge med om det virkelig er noe i det ryktet (på samme måte som Mikkel er lansert her - og da blir det til at vi overvåker litt ekstra der.)

Kom igjen! ;)

Nope :) får ikke lov .....

Skrevet

Jaja, nå gjenstår det bare å se på onsdag da ;-)

Ole Magnus var skikkelig irritert på Laila pga valget hun tok. Hadde hun valgt han, hadde det vært forståelig. Mer uforståelig er det hvis hun har valgt Agnete, i og med at Agnete var hennes hjelper denne uka - ergo blir Ole Magnus og de andre sjokka pga valget. Sånn ressonnerer (skrives det sånn?)jeg iallefall på det...

Akkurat slik som jeg også tenkte.

Skrevet

Joooooo, du får lage en advarsel i overskriften din, så kan man velge selv om man vil vite det. Ena mer spennende når vi må følge med på om det er hold i ryktene ;-)

Kom'an!!

Skrevet

Akkurat slik som jeg også tenkte.

Vi får satse på at vi "overlever" til onsdag...

Skrevet

Vi får satse på at vi "overlever" til onsdag...

Hehe. Ja, det får vi gjøre.

(Og om noen få timer er forresten ikke barna mine så veldig langt unna deg ...)

Skrevet

Hehe. Ja, det får vi gjøre.

(Og om noen få timer er forresten ikke barna mine så veldig langt unna deg ...)

Jeg skal vinke hvis jeg ser dem (får vel mistanke dersom de er sammen med våre felles kjente ;-))

Skrevet

Jeg skal vinke hvis jeg ser dem (får vel mistanke dersom de er sammen med våre felles kjente ;-))

Hehe. Det vil jeg tro.

Skrevet

Det la jeg ikke merke til, men det skulle ikke forundre meg. Mikkel er en smarting ;-)

ja han er ganske så sleip..

Skrevet

Ole Magnus? Er ikke han søring da? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...