Gå til innhold

Har du noen "tvangstanker"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg MÅ ha vannet rennende når jeg pusser tennene.

Lyset på badet må alltid stå og helst skal døra stå åpen.

Den siste der blir jeg rimelig tynt for ;)

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

39

• ShitDiddelyDo

8

• mrxx

6

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

må sjekke om døren er låst før jeg legger meg, selv om jeg vet jeg låste den.

Og må alltid være ren på hendene når jeg legger meg :P

Skrevet

Er døra åpen når du er der inne? ;-)

sjekke komfyr en ekstra gang og at døra er låst osv..

og at jeg MÅ forlate kjæresten fordi jeg ikke er NOK glad i han... Ikke bare,bare..

Skrevet

Er døra åpen når du er der inne? ;-)

*LOL*

Jeg bor heldigvis for meg selv ;)

*Har ingen venner*

Skrevet

sjekke komfyr en ekstra gang og at døra er låst osv..

og at jeg MÅ forlate kjæresten fordi jeg ikke er NOK glad i han... Ikke bare,bare..

Den siste var kanskje litt lei :/

Skrevet

Ja faktisk. Jeg har det med å bli usikker på om jeg låste bilen og låser dermed flere ganger somregel. Jeg har sånn nøkkel man kan låse med på på avstand heldigvis :)

Bilnøkkelen har jeg foresten prøvet å åpne husdøren med også ;) Hjælp! :)

Skrevet

må sjekke om døren er låst før jeg legger meg, selv om jeg vet jeg låste den.

Og må alltid være ren på hendene når jeg legger meg :P

Ha ha.. Det må jeg og!

Har helt noia for at ytterdøra skal stå ulåst!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171921784' post='3538281]

Den siste var kanskje litt lei :/

ja den er VELDIG fæl... Grusomt.. går til behandling. Verste jeg noensinne har opplevd!:(

Skrevet

Ja faktisk. Jeg har det med å bli usikker på om jeg låste bilen og låser dermed flere ganger somregel. Jeg har sånn nøkkel man kan låse med på på avstand heldigvis :)

Bilnøkkelen har jeg foresten prøvet å åpne husdøren med også ;) Hjælp! :)

He he..

De nøklene sliter jeg og med. Jeg bare mister de :P

Skrevet

ja den er VELDIG fæl... Grusomt.. går til behandling. Verste jeg noensinne har opplevd!:(

Huff.. Føler med deg :(

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171921746' post='3538275]

*LOL*

Jeg bor heldigvis for meg selv ;)

*Har ingen venner*

*he he*

Da jeg fikk baby, begynte jeg å gå på do med åpen dør, slik at jeg kunne rope ut til han hvis han begynte å sutre ogs slikt.

Jeg tok meg i det i siste sekund en dag jeg hadde hele barselgruppa på besøk: Var i full fart med å kneppe opp buksa da jeg skyndet meg og lukket døra;-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171922055' post='3538295]

Huff.. Føler med deg :(

tusen takk.Det trenger jeg.

Gjest Shira12
Skrevet

Sukk ja, har nok det.

Jeg vasker hendene når jeg har tatt i ting som andre har tatt i. Jeg har bakterier på hjernen. ;o)

Jeg må sjekke holdbarhetsdato på maten, ellers spiser jeg den ikke.

Skrevet

Jeg må også ha vannet rennende når jeg pusser tennene. Og så må jeg ha kaldt vann. mannen min har vannet lunket når han pusser tennene :-(

Har sikkert flere ting, men kommer ikke på noe...

Skrevet

*he he*

Da jeg fikk baby, begynte jeg å gå på do med åpen dør, slik at jeg kunne rope ut til han hvis han begynte å sutre ogs slikt.

Jeg tok meg i det i siste sekund en dag jeg hadde hele barselgruppa på besøk: Var i full fart med å kneppe opp buksa da jeg skyndet meg og lukket døra;-)

Ha ha..

Rart hva man blir vant til :D

Skrevet

Jeg må også ha vannet rennende når jeg pusser tennene. Og så må jeg ha kaldt vann. mannen min har vannet lunket når han pusser tennene :-(

Har sikkert flere ting, men kommer ikke på noe...

Lunket vann til tannpussing??

*I sjokk*

Skrevet

Jeg lar også vannet renne, men føler ikke at det er noen tvangstanke. Tilter ikke om noen skrur det av;-)

Men en tidligere kjæreste insisterte på at også jeg måtte gjøre som han: Spytte ut i do i forbindelse med tannpussen!!

Rart! De henda man hadde holdt papiret med når man tørket seg der bak, DEM kan man vaske i vasken, men altså fy-fy å spytte ut tannkremen;-)

Mulig det ikke var pgs bakterier, da, men for å spare vasken for stygge tannkremstriper...;-)

Skrevet

Sukk ja, har nok det.

Jeg vasker hendene når jeg har tatt i ting som andre har tatt i. Jeg har bakterier på hjernen. ;o)

Jeg må sjekke holdbarhetsdato på maten, ellers spiser jeg den ikke.

Den bakteriegreia sleit jeg med før. Har roet meg litt ned nå etter at jeg har begynt å jobbe i barnehage ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171922493' post='3538314]

Lunket vann til tannpussing??

*I sjokk*

Tiltredes!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...