Gå til innhold

Har du noen "tvangstanker"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*he he*

Da jeg fikk baby, begynte jeg å gå på do med åpen dør, slik at jeg kunne rope ut til han hvis han begynte å sutre ogs slikt.

Jeg tok meg i det i siste sekund en dag jeg hadde hele barselgruppa på besøk: Var i full fart med å kneppe opp buksa da jeg skyndet meg og lukket døra;-)

Hehe.. høres mystisk kjent ut *knegg*

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

39

• ShitDiddelyDo

8

• mrxx

6

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg lar også vannet renne, men føler ikke at det er noen tvangstanke. Tilter ikke om noen skrur det av;-)

Men en tidligere kjæreste insisterte på at også jeg måtte gjøre som han: Spytte ut i do i forbindelse med tannpussen!!

Rart! De henda man hadde holdt papiret med når man tørket seg der bak, DEM kan man vaske i vasken, men altså fy-fy å spytte ut tannkremen;-)

Mulig det ikke var pgs bakterier, da, men for å spare vasken for stygge tannkremstriper...;-)

Spytte i do?

Blir ikke det mye søl?

He he..Jeg klarer rett og slett ikke pusse tennene hvis vannet ikke renner. Han jeg var sammen med i sommer flirte seg i hjel hver gang vi skulle legge oss. Hmm.. Kanskje en grunn til at jeg er singel (igjen)?

*Sær*

:P

Skrevet

Tiltredes!!

Jeg hadde spydd. Seriøst!

Jeg er utrolig sær på den tannpussinga. Får omtrent anfall hvis jeg ikke har rett tannkrem og tannkost!

He he

Skrevet

Jeg kan ikke legge fra meg en bok hvis jeg ser hva som står etter et punktum. Da må jeg leste til neste punktum. Og dersom noe går helt galt blir jeg sittende å lese leeeenge, bare fordi jeg ikke klarer å la være å titte etter punktum...

SYKT!

Skrevet

Hehe.. høres mystisk kjent ut *knegg*

Uff, ja, he he, man kan fort legge til seg litt rare vaner! ;-)

Skrevet

Jeg kan ikke legge fra meg en bok hvis jeg ser hva som står etter et punktum. Da må jeg leste til neste punktum. Og dersom noe går helt galt blir jeg sittende å lese leeeenge, bare fordi jeg ikke klarer å la være å titte etter punktum...

SYKT!

He he.. Har du lest ut en hel bok på en dag/kveld, da?

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171922493' post='3538314]

Lunket vann til tannpussing??

*I sjokk*

Hva ellers?

Ikke noe er værre enn iskaldt vann på tennene. Det må være lunkent!

Gjest Shira12
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171922518' post='3538316]

Den bakteriegreia sleit jeg med før. Har roet meg litt ned nå etter at jeg har begynt å jobbe i barnehage ;)

He he, ja der er vel både snørr, tårer og oppkast.

Jeg prøver og ikke la det ta overhånd, fikk bryne meg her en dag da jeg måtte bytte bæsjebleie på en baby ;o)

I barnehagen tør jeg nesten ikke gå, neida ikke fullt så ille, men jeg syns jeg ser omgangsykebasiller overalt der.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171922667' post='3538326]

Jeg hadde spydd. Seriøst!

Jeg er utrolig sær på den tannpussinga. Får omtrent anfall hvis jeg ikke har rett tannkrem og tannkost!

He he

I tillegg til lunkent vann, må mannen min holde venstre hånda under det rennende lunkne vannet mens han pusser tennene!

Se for deg oss to når vi pusser tennene samtidig: Kranen går frem og tilbake!!!

Skrevet

Hva ellers?

*Kaste opp*

Skrevet

Hva ellers?

Du er i sannhet en likesinnet av min mann!

Skrevet

I tillegg til lunkent vann, må mannen min holde venstre hånda under det rennende lunkne vannet mens han pusser tennene!

Se for deg oss to når vi pusser tennene samtidig: Kranen går frem og tilbake!!!

*LOL*

Nå ler jeg høyt for meg selv!

*Se det hele for seg*

Skrevet

He he, ja der er vel både snørr, tårer og oppkast.

Jeg prøver og ikke la det ta overhånd, fikk bryne meg her en dag da jeg måtte bytte bæsjebleie på en baby ;o)

I barnehagen tør jeg nesten ikke gå, neida ikke fullt så ille, men jeg syns jeg ser omgangsykebasiller overalt der.

*Le*

Som jeg skrev til morsan, det er rart hva man blir vant til.

Men jeg var ekstrem på den bakteriegreia før. Og da jeg i en periode jobbet som stuepike på hotell gikk det i å vaske ned leiligheten min når jeg kom hjem fra jobb. Da hadde jeg totalt støv på hjernen! He he

Gjest Shira12
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171923027' post='3538351]

*Le*

Som jeg skrev til morsan, det er rart hva man blir vant til.

Men jeg var ekstrem på den bakteriegreia før. Og da jeg i en periode jobbet som stuepike på hotell gikk det i å vaske ned leiligheten min når jeg kom hjem fra jobb. Da hadde jeg totalt støv på hjernen! He he

Støv jeg ingen problemer med, selv om kanskje sambo skulle ønske det ;o)

Men jeg er utrolig flink til å vaske badet da. Der må det være reint, ellers får jeg panikk for alle bakteriene.

Og du skal se meg når jeg er på sykehuset, hi hi sykepleierene er lei av meg som krever badet vasket opp til flere ganger.

Skrevet

Støv jeg ingen problemer med, selv om kanskje sambo skulle ønske det ;o)

Men jeg er utrolig flink til å vaske badet da. Der må det være reint, ellers får jeg panikk for alle bakteriene.

Og du skal se meg når jeg er på sykehuset, hi hi sykepleierene er lei av meg som krever badet vasket opp til flere ganger.

*Knis*

Du er vel samtaleemne på pauserommet ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171922798' post='3538334]

He he.. Har du lest ut en hel bok på en dag/kveld, da?

Nei, så ille er det ikke. Men jeg har lest til øynene har gått i kryss og svømmer i tårer, bare for å lese til dette helvetes punktumet.For så å lese alt om igjen neste dag.

Forresten spiller jeg ofte mobilspill, og innimellom klarer jeg ikke gi meg før jeg har nådd en viss poengsum. Det kan også ta en evighet. For noe kan skje dersom jeg ikke spiller til denne summen, noe grusomt! Det er blitt noen sene kvelder.

Gjest gennifer
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171922625' post='3538322]

Spytte i do?

Blir ikke det mye søl?

He he..Jeg klarer rett og slett ikke pusse tennene hvis vannet ikke renner. Han jeg var sammen med i sommer flirte seg i hjel hver gang vi skulle legge oss. Hmm.. Kanskje en grunn til at jeg er singel (igjen)?

*Sær*

:P

Jeg skrur av vannet for ikke å sløse.....

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171921821' post='3538284]

Ha ha.. Det må jeg og!

Har helt noia for at ytterdøra skal stå ulåst!

hehe rart det der.. samme med komfyren, må sjekke den fler ganger.

Skrevet

Jeg skrur av vannet for ikke å sløse.....

Sløse kaldtvann?

Det skal vel mye til..?

Gjest Shira12
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171923357' post='3538370]

*Knis*

Du er vel samtaleemne på pauserommet ;)

Er nok det. Men jeg takler det ikke. Jeg deler bad med andre syke folk, det er ikke deres feil at det blir grisete, og renholdet er for dårlig.

Det er i grunnen ikke sykepleieren sin feil heller, ikke deres jobb, men når jeg blir lettere hysterisk, vasker de allikevel.

Men det spørs om ikke jeg blir nevnt i kaffepausen ja. Det er også jeg som klager på at yoghurten i kjøleskapet er gått ut på dato *vanskelig pasient*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...