Gå til innhold

Har du noen "tvangstanker"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Njææhhh... vet ikke helt jeg... Har helt klart mine "ting", men om noen av de er tvangstanker?

Når jeg kommer hjem, må jeg rydde i diverse ting og tang før jeg føler jeg kan slappe av for kvelden i alle fall - ellers blir jeg sur.

Pc`en er kanskje en form for tvangshandling ??? ;-)

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

39

• ShitDiddelyDo

8

• mrxx

6

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er nok det. Men jeg takler det ikke. Jeg deler bad med andre syke folk, det er ikke deres feil at det blir grisete, og renholdet er for dårlig.

Det er i grunnen ikke sykepleieren sin feil heller, ikke deres jobb, men når jeg blir lettere hysterisk, vasker de allikevel.

Men det spørs om ikke jeg blir nevnt i kaffepausen ja. Det er også jeg som klager på at yoghurten i kjøleskapet er gått ut på dato *vanskelig pasient*

He he..

Men jeg skjønner deg veldig godt!

Du er tøff som tør å si fra..*s*

Skrevet

Jeg må alltid sjekke at ytterdøra er låst. Selv om samboeren min legger seg først og sier "Jeg har låst døra", så må jeg sjekke. I går la han seg først. Da han hørte at jeg hadde pussa tennene osv., og var på tur ut fra badet, så ropte han fra soverommet: "I kveld sjekker du ikke den ytterdøra. Da flytter jeg ut!". Jeg sjekka likevel. ;-)

Skrevet

Du er i sannhet en likesinnet av min mann!

Høres ut som om du har en fornuftig mann!

:-)

Skrevet

Støv jeg ingen problemer med, selv om kanskje sambo skulle ønske det ;o)

Men jeg er utrolig flink til å vaske badet da. Der må det være reint, ellers får jeg panikk for alle bakteriene.

Og du skal se meg når jeg er på sykehuset, hi hi sykepleierene er lei av meg som krever badet vasket opp til flere ganger.

Hvis du er så heldig at du får dem til å vaske så ofte så fortsett med det. Jeg tror aldri jeg har vært innlagt uten å bli dårlig enda jeg har helt til det siste hatt eget toalett.

Gjest Shira12
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171923759' post='3538389]

He he..

Men jeg skjønner deg veldig godt!

Du er tøff som tør å si fra..*s*

I starten turde jeg ikke, men nå er jeg en av "veteranene" på avd ;o)

Men det er perioder at jeg er mest opptatt av disse bakteriene, spesielt nå i omgangsyketider *urk*

Gjest Shira12
Skrevet

Hvis du er så heldig at du får dem til å vaske så ofte så fortsett med det. Jeg tror aldri jeg har vært innlagt uten å bli dårlig enda jeg har helt til det siste hatt eget toalett.

Renholdet er helt tragisk!

Og badene blir jo ekle, med all slags basiller *grøsser*

Så jeg har bedt de vaske jeg. De sier til meg at jeg skal passe på så jeg ikke får bakterier i stomien, da får de jammen meg vaske også!

Jeg har så lyst og filleriste en del av vaskepersonalet! ;o) Men faktisk i det siste har det vært en flink mann, det er bra :o)

Skrevet

Renholdet er helt tragisk!

Og badene blir jo ekle, med all slags basiller *grøsser*

Så jeg har bedt de vaske jeg. De sier til meg at jeg skal passe på så jeg ikke får bakterier i stomien, da får de jammen meg vaske også!

Jeg har så lyst og filleriste en del av vaskepersonalet! ;o) Men faktisk i det siste har det vært en flink mann, det er bra :o)

Jeg har hørt ei kjefte skikkelig på vaskepersonale, men hun var redd for MRSA. Det er faktisk min store skrekk også. Jeg er redd for å få det for smitter jeg dattera mi så får ikke hun gjort ferdig skolen og det er krise.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har hørt ei kjefte skikkelig på vaskepersonale, men hun var redd for MRSA. Det er faktisk min store skrekk også. Jeg er redd for å få det for smitter jeg dattera mi så får ikke hun gjort ferdig skolen og det er krise.

Jeg er også redd for det. Og jeg stoler ikke på at de legger de smittete på isolat, for de har alt for få isolatrom.

Nei hun må ikke få det!

Jeg ble forresten sjekka for det med en gang da jeg fikk noe gørr i operasjonsarret mitt, så sånn sett virket det som de tar det på alvor.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171922625' post='3538322]

Spytte i do?

Blir ikke det mye søl?

He he..Jeg klarer rett og slett ikke pusse tennene hvis vannet ikke renner. Han jeg var sammen med i sommer flirte seg i hjel hver gang vi skulle legge oss. Hmm.. Kanskje en grunn til at jeg er singel (igjen)?

*Sær*

:P

man må jo ha vannet rennene..Ellers setter tannkremrester seg fast?

Skrevet

Jeg er også redd for det. Og jeg stoler ikke på at de legger de smittete på isolat, for de har alt for få isolatrom.

Nei hun må ikke få det!

Jeg ble forresten sjekka for det med en gang da jeg fikk noe gørr i operasjonsarret mitt, så sånn sett virket det som de tar det på alvor.

Der hvor jeg er blir ikke de smittede lagt på isolat og ingen av oss vet hvem det er. Vi bare ser gule poser og gule trekanter slik at vi vet at en eller annen har det.

Jeg har blitt testet jeg og, men det var fordi han jeg delte dublett med hadde det.

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171923629' post='3538382]

Sløse kaldtvann?

Det skal vel mye til..?

Har man vannmåler skal det ikke mye til for at regninga blir høyere.

Jeg har også vannet rennende

Skrevet

hehe, maaange ;-)

Men, ikke sånne skikkelige ille, at ting går til helv* om jeg ikke gjør dem liksom.

Gardinene må være igjen på soverommet, skapdører også. Leggerituale. Sove helt ytterst på sengekanten, først vendt til venstre, så til høyre. Skru av vannet når jeg børster tennene. Ikke ta i noe før jeg har vasket hendene etter å ha vært ute av leil. osv osv osv ;-)

Skrevet

man må jo ha vannet rennene..Ellers setter tannkremrester seg fast?

Jeg har vel så og si aldri pusset tennene uten å la vannet rinne, så jeg vet ikke ;)

Skrevet

Har man vannmåler skal det ikke mye til for at regninga blir høyere.

Jeg har også vannet rennende

Vannmåler?

Hmm..Det har jeg ikke hørt om før.

Skrevet

Jeg må alltid sjekke at ytterdøra er låst. Selv om samboeren min legger seg først og sier "Jeg har låst døra", så må jeg sjekke. I går la han seg først. Da han hørte at jeg hadde pussa tennene osv., og var på tur ut fra badet, så ropte han fra soverommet: "I kveld sjekker du ikke den ytterdøra. Da flytter jeg ut!". Jeg sjekka likevel. ;-)

*Le*

Sånn var det da jeg og hadde sanboer. Og en gang stod faktisk døra ulåst!

Så jeg velger å tro at det er nødvendig med å sjekke døra uansett ;o)

Gjest Masahiro
Skrevet

Jeg har en skikkelig hang-up når det gjelder borddekking. Tallerkner må ALLTID stå med motivet samme veg, og f.eks. blomsterstilken ned. Hvis gubben dekker bordet er jeg nødt til å snu alle tallerknene rett veg før vi spiser :) Tror han er litt oppgitt, men ler samtidig av det hele.

Skrevet

Nei, så langt jeg vet har jeg ikke noen tvangstanker.

Jeg kan gjøre ting i rekkefølge, men det er for å spare tid, ikke fordi jeg har tvangstanker rundt det. Det gjør meg ikke noe å gjøre ting annerledes.

Skrevet

Jeg har en skikkelig hang-up når det gjelder borddekking. Tallerkner må ALLTID stå med motivet samme veg, og f.eks. blomsterstilken ned. Hvis gubben dekker bordet er jeg nødt til å snu alle tallerknene rett veg før vi spiser :) Tror han er litt oppgitt, men ler samtidig av det hele.

He he.. Ikke den verste vanen å ha det, da =)

Skrevet

Nei, så langt jeg vet har jeg ikke noen tvangstanker.

Jeg kan gjøre ting i rekkefølge, men det er for å spare tid, ikke fordi jeg har tvangstanker rundt det. Det gjør meg ikke noe å gjøre ting annerledes.

Det er kanskje en jente/kvinnegreie? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...