Gå til innhold

Har du noen "tvangstanker"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en egen rase!

Absolutt!

*Glede seg til å bli mamma*

:P

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

39

• ShitDiddelyDo

8

• mrxx

6

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171978797' post='3539291]

Og dere menn er treige ;)

Hehe, neida, det er bare tull

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171950723' post='3538583]

Vannmåler?

Hmm..Det har jeg ikke hørt om før.

Ganske mange har fått det nå, særlig på østlandet. Du har en viss liten kvote å bruke som du betaler fast pris for, og det vannet du bruker over kvoten betaler man ekstra for. For en stor familie som bruker mye vann til vanlig, kan dette bli dyrt. Men jeg blåser i det :o) Bruker det vannet jeg trenger uansett.

Skrevet

Ganske mange har fått det nå, særlig på østlandet. Du har en viss liten kvote å bruke som du betaler fast pris for, og det vannet du bruker over kvoten betaler man ekstra for. For en stor familie som bruker mye vann til vanlig, kan dette bli dyrt. Men jeg blåser i det :o) Bruker det vannet jeg trenger uansett.

Åh! Glad jeg ikke bor på østlandet.

Bøgda

Gjest drosjebil
Skrevet

Jeg tror du finner langt mer problematiske aspekter hos de fleste folk enn Uggas mani.

Problemer vil først oppstå hvis hun har en partner som blir nervøs dersom sokkene henger ved siden av hverandre.

Og de finnes nok de også.

Det må da virkelig være slitsomt både for han og henne om hun må rette opp klesvasken som henger til tørk, fordi sokkene ikke henger ved siden av hverandre. Folk som tenker slikt har noe mye annet på lager også...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det må da virkelig være slitsomt både for han og henne om hun må rette opp klesvasken som henger til tørk, fordi sokkene ikke henger ved siden av hverandre. Folk som tenker slikt har noe mye annet på lager også...

Jeg tenker sånn selv. Ikke i forhold til klesvasken, men jeg har en del småting jeg også.

Jeg ville hatt langt større problemer med deg enn Ugga. Du utviser svært liten forståelse for menneskers særegenheter, og en sort-/hvittankegang som rimelig sikkert også gjør seg gjeldene på mer relevante plan.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har noen tvangstanker, der eneste måtte være at jeg (nesten) alltid sjekker mailen min før jeg legger meg.

Skrevet

Tidligere kunne aldri volumet til stereoanlegget stå som oddetall, det måtte være partall. Jeg var litt partallsfiksert helt til ene barnet mitt kom en oddetallsdato. Jeg prøvde å holde igjen, men 12 minutter før partallsdatoen var hun ute. Etter dette har oddetall vært greit ;)

Gubben tåler ikke bestikk som liker i kryss, så jeg legger de fint atmed hverandre når jeg dekker på.

En jeg kjenner låser døra, rister kraftig i den for å kjenne om den er låst. Går noen meter fra døra før han går tilbake og rister litt til. Morsomt syn :)

Skrevet

Skal vi se.

Sokker som hører sammen må alltid henge ved siden av hverandre på tørkestativet, ellers blir jeg nervøs.

Så når kjæresten henger opp klær, så må jeg flytte på ting på stativet etterpå, slik at det henger riktig.

Haha, jeg har samme greia! Det begynte med at jeg skulle spare meg selv for mye arbeid når alt skulle legges sammen, men har utviklet seg til en greie. Sokkene bare _må_ henge ved siden av hverandre. Det blir faktisk litt krise hvis det har sneket seg med en enslig sokk som ikke har noen å henge sammen med;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tidligere kunne aldri volumet til stereoanlegget stå som oddetall, det måtte være partall. Jeg var litt partallsfiksert helt til ene barnet mitt kom en oddetallsdato. Jeg prøvde å holde igjen, men 12 minutter før partallsdatoen var hun ute. Etter dette har oddetall vært greit ;)

Gubben tåler ikke bestikk som liker i kryss, så jeg legger de fint atmed hverandre når jeg dekker på.

En jeg kjenner låser døra, rister kraftig i den for å kjenne om den er låst. Går noen meter fra døra før han går tilbake og rister litt til. Morsomt syn :)

Kult. Partallgreia her jeg også. :)

Gjest gennifer
Skrevet

Om jeg kjøper glass eller tallerkner må det være 6 eller 12. En venninne må ha 8 eller 10, men om det er ti mangler det to synes jeg.

En i familien sjekker døren flere ganger etter at den er låst. Han må også samle på gamle kvitteringer og slike ting, selv om det er for et par matvarer kjøpt i 1982.....

Skrevet

Jeg må ha dorulen hengende med papirenden øverst. Og hvis jeg er på besøk hos noen som har den andre veien, snur jeg den. Teit? Ja, vet det :-)

Men sånn gjør flere her inne. Det har vært diskutert før. (brukbart forsvar det?) :-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171974124' post='3539119]

Du skrur av vannet? Wæææ :S

He he

Thihi ;-)

Jepp, skrur av ;-)

Skrevet

Jeg må ha dorulen hengende med papirenden øverst. Og hvis jeg er på besøk hos noen som har den andre veien, snur jeg den. Teit? Ja, vet det :-)

Men sånn gjør flere her inne. Det har vært diskutert før. (brukbart forsvar det?) :-)

Så klart. Dessto flere som gjør det, dessto mer normalt er det ;)

Skrevet

He he.. Jeg liker heller ikke oddetall. Må vel få barn jeg og da for at det skal gå over ;)

Hi hi.. Tror jeg er litt sånn som han mannen! *S*

Gjest drosjebil
Skrevet

Jeg tenker sånn selv. Ikke i forhold til klesvasken, men jeg har en del småting jeg også.

Jeg ville hatt langt større problemer med deg enn Ugga. Du utviser svært liten forståelse for menneskers særegenheter, og en sort-/hvittankegang som rimelig sikkert også gjør seg gjeldene på mer relevante plan.

Jeg bare vet at det ofte er slike ting parforhold sliter med. Krangling pga at han har hengt opp vasken feil, eller satt ting feil i oppvaskmaskina. Herregud det må da være andre ting å bruke energi på enn å krangle på slikt? Og så klager jommenmeg disse damene etterpå på at mannen ikke gjør nok hjemme. Han tør jo ikke, for i følge hennes hode gjøres det feil.

Kan være fint med særegenheter, men ikke når det er tvangslidelser. Helt greit at noen velger å gjøre noe på sin egen kanskje rare måte, men når de må "rette" opp noe andre har gjort helt greit, bare fordi det ikke stemmer med deres hode, ja da er det på grensen til sykdom.

Tvangslidelser er vel egentlig per def sykdom.

Jeg kunne fint hatt forsåtelse for en partner som måtte gjøre ting på sin måte, men ikke at han ikke taklet at ikke jeg gjorde det på samme måte. Der går grensa.

Skrevet

Thihi ;-)

Jepp, skrur av ;-)

*Besvime*

Gjest drosjebil
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171978770' post='3539288]

En bra vane, så sparer du arbeid når du skal legge sammen ;)

Det er da ikke mer arbeid å parre dem når de er tørre enn når de er våte? Letter å se hvilke som hører sammen når de er tørre da.

Skrevet

Det er da ikke mer arbeid å parre dem når de er tørre enn når de er våte? Letter å se hvilke som hører sammen når de er tørre da.

Jeg gir egentlig faen ;p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...