Gå til innhold

Har du noen "tvangstanker"?

Anbefalte innlegg

Gjest drosjebil
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171990265' post='3539623]

Jeg gir egentlig faen ;p

Det er vel det du ikke gjør? ;o)

• Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

39

• ShitDiddelyDo

8

• mrxx

6

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er vel det du ikke gjør? ;o)

Huh?

Skrevet

Jeg bare vet at det ofte er slike ting parforhold sliter med. Krangling pga at han har hengt opp vasken feil, eller satt ting feil i oppvaskmaskina. Herregud det må da være andre ting å bruke energi på enn å krangle på slikt? Og så klager jommenmeg disse damene etterpå på at mannen ikke gjør nok hjemme. Han tør jo ikke, for i følge hennes hode gjøres det feil.

Kan være fint med særegenheter, men ikke når det er tvangslidelser. Helt greit at noen velger å gjøre noe på sin egen kanskje rare måte, men når de må "rette" opp noe andre har gjort helt greit, bare fordi det ikke stemmer med deres hode, ja da er det på grensen til sykdom.

Tvangslidelser er vel egentlig per def sykdom.

Jeg kunne fint hatt forsåtelse for en partner som måtte gjøre ting på sin måte, men ikke at han ikke taklet at ikke jeg gjorde det på samme måte. Der går grensa.

He he, vi krangler aldri om klesvasken. Jeg tror du overvurderer betydningen av min "mani".

Jeg klarer selsvagt å la være å rette på sokkene hvis jeg går inn for det, så hvis det hadde vært et problem for kjæresten at jeg flytter på sokker, hadde jeg selvsagt sluttet med det strax :)

Hvis jeg retter på sokkene, så erter han meg på en humoristisk måte. Jeg finner andre ting jeg kan erte ham for, så det går opp i opp.

I den grad det dukker opp problemer i vårt forhold, så ligger de på et helt annen plan enn hvordan sokkene henger på stativet :)

Skrevet

Flytta han?

Du har vel lært han at det er viktig å være konsekvent? Det vet vi småbarnsforeldre ;)

Hehe, nei, han er her ennå, gitt. Han sa bare "Du, altså..". ;-)

Må nok lære han å bli mer konsekvent før vi begynner å produsere, ja. ;)

Skrevet

Hehe, nei, han er her ennå, gitt. Han sa bare "Du, altså..". ;-)

Må nok lære han å bli mer konsekvent før vi begynner å produsere, ja. ;)

Hehe;-)

Skrevet

Kult. Partallgreia her jeg også. :)

Godtar du tall som slutter på 5? Det gjør jeg ;) F eks kan volumet på stereoen stå på 25, men 23 blir litt feil.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Godtar du tall som slutter på 5? Det gjør jeg ;) F eks kan volumet på stereoen stå på 25, men 23 blir litt feil.

Nei, jeg godtar kun partall. :)

Skrevet

Jeg tenker sånn selv. Ikke i forhold til klesvasken, men jeg har en del småting jeg også.

Jeg ville hatt langt større problemer med deg enn Ugga. Du utviser svært liten forståelse for menneskers særegenheter, og en sort-/hvittankegang som rimelig sikkert også gjør seg gjeldene på mer relevante plan.

Så bra svar!!

Skrevet

Nei, jeg godtar kun partall. :)

Jeg senket kravene etter at ene datteren kom den 25.. Resten av gjengen her er født partallsdatoer.

Pytt pytt, Finnes verre tvangshandlinger/tanker enn dette da :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg senket kravene etter at ene datteren kom den 25.. Resten av gjengen her er født partallsdatoer.

Pytt pytt, Finnes verre tvangshandlinger/tanker enn dette da :)

Jada, dette er bare søtt.

Men det er godt å se at det ikke bare er jeg som er fucka opp. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jada, dette er bare søtt.

Men det er godt å se at det ikke bare er jeg som er fucka opp. :)

Tsk tsk tsk... Gale menneske.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tsk tsk tsk... Gale menneske.

Ja, det er nok bare et spørsmål om tid før det rabler helt. :)

Bææææææææææææææææææææ.

Skrevet

Dorullen må henge riktig vei. Hvis noen har hengt den feil vei ser jeg det med én gang og da passer jeg på å snu den.

Og så har jeg en spesiell måte å brette håndklær på sånn at ingen ender syns. Jeg vente meg til det da vi bodde et sted med åpne hyller på badet. Og nå kan jeg ikke slutte.. ;o)

Skrevet

Dorullen må henge riktig vei. Hvis noen har hengt den feil vei ser jeg det med én gang og da passer jeg på å snu den.

Og så har jeg en spesiell måte å brette håndklær på sånn at ingen ender syns. Jeg vente meg til det da vi bodde et sted med åpne hyller på badet. Og nå kan jeg ikke slutte.. ;o)

Den brettemåten kunne jeg tenkt meg å lært ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1172160245' post='3542531]

Den brettemåten kunne jeg tenkt meg å lært ;)

Jeg har en kurv full av håndklær som står og venter på bretting. Hvis du lover å brette dem på min måte kan du få lov å komme og øve deg! ;o)

*hjelpsom*

Skrevet

Jeg har en kurv full av håndklær som står og venter på bretting. Hvis du lover å brette dem på min måte kan du få lov å komme og øve deg! ;o)

*hjelpsom*

Den er grei ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...