pekkaline Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Da kan du jo gjøre som denne karen Jeg synes det hørtes riktig koselig ut, å få kaker i heisen liksom, ikke hverdagskost det. http://nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.1877053 Kunne du funnet på noe sånt? Hadde vært gøy for å se folks reaksjon, men vi har ikke heis!! 0 Siter
Mañana Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Haha! Morsomt. Vi har heis, men jeg tror folk hadde blitt veldig skremt jeg. Ikke alle som har sansen for slikt, og kjenner jeg naboene mine riktig hadde dette blitt sett på som galskap, dessverre:( 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Haha! Morsomt. Vi har heis, men jeg tror folk hadde blitt veldig skremt jeg. Ikke alle som har sansen for slikt, og kjenner jeg naboene mine riktig hadde dette blitt sett på som galskap, dessverre:( jada, men morsom galskap. Vet ikke om jeg hadde turt det 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 I helgen på TV ... Karl&Co, hadde han Ulf (?) flyttet inn i heisen, han var blitt kasta ut av Magda (kona). Så der var det bord, stol osv., ikke så vanskelig å få en slik idé, da. Ville ikke akkurat kalle det kunst. Jeg hadde turt, men helst sammen med en nabo til. Hadde vært gøy. Men som noen sier, ville kanksej ikke tatt sjansen på at noen skvatt og fikk hjerteatakk. 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 I helgen på TV ... Karl&Co, hadde han Ulf (?) flyttet inn i heisen, han var blitt kasta ut av Magda (kona). Så der var det bord, stol osv., ikke så vanskelig å få en slik idé, da. Ville ikke akkurat kalle det kunst. Jeg hadde turt, men helst sammen med en nabo til. Hadde vært gøy. Men som noen sier, ville kanksej ikke tatt sjansen på at noen skvatt og fikk hjerteatakk. Nei det ville vært fælt om noen segnet om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.