Gå til innhold

Britney er vel rik nok...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Platinablondt nylon er vel sexy og oser velstand, vel?

Skrevet

Den er laget av kjønnshår fra den avskyelige snømannen.

Skrevet

Den er laget av kjønnshår fra den avskyelige snømannen.

Jasså, var det dit du sendte hårene etter at du tok høvelen fatt! ;-)

Skrevet

Jeg må innrømme at min gamle favoritt Britney ser ut til å ramle utfor i stadig økende tempo.

Det er rart å se hvordan en vakker, søkkrik, talentfull kvinne kan opptre så selvdestruktivt.

Men vi har jo sett det så mange ganger før. Livet på glamor-toppen er nok hardere enn vi tror.

Skrevet

Frykter jeg ville sett alvorlig ut som en heks i den der.

Uansett hvilken parykk man velger fra festmagasinet standard, så er det ihvertfall sikkert at alle vil se at det _er_ parykk! ;-)

Skrevet

Jasså, var det dit du sendte hårene etter at du tok høvelen fatt! ;-)

Ingen skarpe redskaper nær kronjuvelene nei.

Noen må ha sendt sine i mitt navn?

Skrevet

Ingen skarpe redskaper nær kronjuvelene nei.

Noen må ha sendt sine i mitt navn?

Hvis hårene bare er lange nok, trenger jo ikke de skarpe gjenstandene å ha vært så veldig nære kronjuvelene heller. Kanskje saksa kunne holdes i knehøyde?

Skrevet

Jenta virker stadig mer ustabil. Ikke så rart kanskje, man må vel være beintøff for å tåle blitzregn i fjeset hver gang man drister seg til å sette foten utenfor døra.

Skrevet

Hvis hårene bare er lange nok, trenger jo ikke de skarpe gjenstandene å ha vært så veldig nære kronjuvelene heller. Kanskje saksa kunne holdes i knehøyde?

Pøh!

Nå må du ikke sette ut rykter om meg.

Min kunde sier at han skal klone meg, så snill og flink er jeg.

Synd det fins lover mot det. Ikke snillhet og flinkhet altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...