Gå til innhold

Fly med Ryanair

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette flyselskapet ? Vi skal til Madrid til sommeren og vurderer dem fordi de er BILLIGST ....

Fortsetter under...

Skrevet

De er vel ikke kjent for service og fleksibilitet akkurat...

Har du sjekket fx. Sterling og Norwegian?

Skrevet

De er vel ikke kjent for service og fleksibilitet akkurat...

Har du sjekket fx. Sterling og Norwegian?

Ja, de selskapene ligger på ca 11 000 kr t/r Madrid , mens ryanair ligger på 4500 kr....( 2 v og 2 B)

Skrevet

Hvis prisforskjellen er så stor som du sier, så skjønner jeg ikke at det er noe å vurdere engang:) Jeg har flydd med RyanAir, og det gikk greit det. Litt travel og uoppmerksom betjening, men jeg forventer egentlig ikke annet når billettene er så billige. Dog de har jo ikke det beste ryktet akkurat...

Gjest heffalumpen
Skrevet

Bilettprisene fyker litt opp og ned hele tiden. Det varierer hvem som er billigst. reguleres bl.a. av etterspørsel.

Skrevet

Ja, de selskapene ligger på ca 11 000 kr t/r Madrid , mens ryanair ligger på 4500 kr....( 2 v og 2 B)

90% av alle turene går helt greit. Og hvis du først kommer ombord, så går det greit.

Problemet er at Ryanair endrer på planer og kansellerer avganger som det passer dem.

Hvis dere f.eks skal bytte fly på Stansted (London) så garanterer ikke Ryanair noe skifte. Hvis det første flyet er forsinket slik at dere ikke rekker det andre flyet videre så er det deres problem, ikke Ryanairs. Vi bestilte en slik reise en gang, og så 2 måneder før vi skulle dra endret Ryanair reiseplanen slik at vi ikke rakk fly nr 2. Da fikk vi en overnatting i England på vår egen regning.

De er også veldig vanskelig å få i tale hvis du vil endre på noe eller sjekke noe.

De er også beryktet for manglende oppfølging av DEG når du har noe å klage på.

Sa da vet du det.

Annonse

Skrevet

Vi reiste med Ryan Air i Februar for første gang,og det var helt topp det.

Gjest Anna Belinda
Skrevet

Siden de har så billige billetter tar de mye betalt for andre ting. Broren min skulle sende med en barnevogn og måtte betale ganske mye pga det. Husker ikke hvor mye, men det ble i alle fall mye ekstra styr. (Dårlig service).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...