Gjest Mamman til Julia Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 i alle triggerpunktene.Hun er også plaget av hodepine hver dag.Det er så rart,hun skriker til hvis noen dytter litt i henne på visse punkter.Er dette reumatisk ?Legen vil ikke henvise oss videre, hun sier det funker fint med parcet + ibux. Noen som vet hva dette kan være ? 0 Siter
Gemini Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Gå til en annen lege for å få en second opinion. Det er ikke normalt at barn har så vondt kronisk, og man skal ikke la seg avspise med piller når man ikke kjenner årsaken til smertene. 0 Siter
Gjest Fibromyalgi Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Foreslår fibromyalgi. Søk på det så får du opp mye. Mest vanlig blant kvinner, men også barn og menn får det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Jeg hadde definitivt kontaktet en annen lege. Hadde barnet mitt hatt så vondt så hadde jeg ikke slått meg til ro med at det holdt med vanlige smertestillende. 0 Siter
matildes mor Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Om du ikke når frem hos legen hadde jeg bestillt ny time hos annen lege og samtidig bestillt time hos fysioterapeut.(du trenger ikke henvisning fra lege) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.