Gå til innhold

manneting... litt hjelp her ja,...

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg er forelska i en fyr som for tiden er på reisefot. Han kommer tilbake på et eller annet tidspunkt, men jeg aner ikke når. Jeg vet bare at han reiser. Det kan være i morgen, det kan være om 2 måneder. For en stund siden var vi ute sammen, og hadde det riktig så koselig. Jeg har sendt et par meldinger til han etter dette og sånn, og han svarer alltid, men han har liksom ikke tatt noe videre initativ. Han er litt sjenert på damefronten. Siden jeg er så fryktelig stolt av meg, bestemte jeg meg en dag at "nå tar jeg ikke kontakt før han gjør det først". Og etter det har jeg ikke gjort noe som helst. (Ja, jeg vet jeg er teit!) Jeg har ikke hørt noe fra han, og i utgangspunktet ville jeg tenkt at han er uinteressert, noe som sikkert er godt mulig at han er. Men jeg følte at vi begynte på noe bra før jul, og denne mannen er virkelig fantastisk. Han SKAL bli mannen i mitt liv. Og så lenge han ikke gir meg noe signal på at han _ikke_ er interessert, nei da fortsetter jeg helt til jeg finner ut av det.

Så.... Hva gjør jeg nå? Jeg burde kanskje ta kontakt igjen...? Så han vet at jeg er her, og at han ikke glemmer meg... Men hva skal jeg sende? En kosemelding? En "hei hvordan går det- melding" en "hei, skal vi finne på noe når du kommer tilbake - melding"? Eller skal jeg spare meldingen til han er tilbake?

Skrevet

Dere jenter er ufattelig tafatte når det gjelder å følge opp en gutt dere er interessert i. Jeg skjønner ikke at det er mulig en gang.

Hvorfor i svarte sender du ikke en melding og spør når han er tilbake da? Er det så farlig å si at du savner han og vil vite det? Savner å høre fra han osv?

Vi menn liker da å høre det vi også. Hva har du å tape på det? Du har alt å vinne. Vil han ikke ha noe mer med deg å gjøre, så hjelper det jo ikke at du sitte der å være kostbar. Er han interessert så vil han sette stor pris på å høre fra deg.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Gjør det du vil!! =) Ingenting er rett eller feil... Du må være deg selv, om jeg sier at du skal gjøre noe, blir det jo ikke du som gjør det..

Om du vil at han skal være sammen med deg, er det DEG han skal være sammen med..

Ikke tenk for mye... =)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Dere jenter er ufattelig tafatte når det gjelder å følge opp en gutt dere er interessert i. Jeg skjønner ikke at det er mulig en gang.

Hvorfor i svarte sender du ikke en melding og spør når han er tilbake da? Er det så farlig å si at du savner han og vil vite det? Savner å høre fra han osv?

Vi menn liker da å høre det vi også. Hva har du å tape på det? Du har alt å vinne. Vil han ikke ha noe mer med deg å gjøre, så hjelper det jo ikke at du sitte der å være kostbar. Er han interessert så vil han sette stor pris på å høre fra deg.

Nettopp! =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...