Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, hvis du kjenner dine egne begrensninger så er det kanskje greit å la være ja!

Men det funker for meg!:)

Hvis jeg visste at jeg med 1kr innsats, var garantert å vinne 2-300.000,- , så ja, da hadde jeg glatt gå med på det.

Stakkars psykologene mine om de må rydde opp i spilleproblemer også...

;-))

• Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bouenas

45

• Dorthe

28

• keinstein

26

• vanilje

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nettpoker..? Hm.. nei, jeg tror jeg sier som vanilje, jeg tror ikke det er noe for meg heller.

Men bare for å stille nyskjerrigheten litt - hvor mye kan du håve inn i fortjeneste? ;)

Jeg sitter nå i en turnering hvor innskuddet var 5$, og førstepremien er på 1500$. Jeg skyter aldri inn mer enn 10$ og spiller helst i turnerninger med mer enn 300 spillere, siden min største styrke i poker er tålmodighet.

Må presisere at jeg gjør det mest for moro skyld - ikke for å vinne penger, og takler tap uten å måtte "vinne tilbake" pengene:)

Skrevet

Hvis jeg visste at jeg med 1kr innsats, var garantert å vinne 2-300.000,- , så ja, da hadde jeg glatt gå med på det.

Stakkars psykologene mine om de må rydde opp i spilleproblemer også...

;-))

Ho-ho, morsom selvironi :-)) Forøvrig veldig enig mht innsatsen/fortjenesten - ville ikke dust på det. Og jeg ville garantert fått et avhengighetsproblem :)

Skrevet

Ho-ho, morsom selvironi :-)) Forøvrig veldig enig mht innsatsen/fortjenesten - ville ikke dust på det. Og jeg ville garantert fått et avhengighetsproblem :)

Hehe, ja, men nå har fått noen tips, kanskje det kommer flere i morgen.

Og sånn apropos finn.no, så er det mulig å legge ut annonser der, relativt anonymt.

Skrevet

Jeg sitter nå i en turnering hvor innskuddet var 5$, og førstepremien er på 1500$. Jeg skyter aldri inn mer enn 10$ og spiller helst i turnerninger med mer enn 300 spillere, siden min største styrke i poker er tålmodighet.

Må presisere at jeg gjør det mest for moro skyld - ikke for å vinne penger, og takler tap uten å måtte "vinne tilbake" pengene:)

Høres jo fryktelig spennende ut da :o)) Men tidkevende!

Lykke til i kveld/natt da, håper du får valuta (bokstavelig talt!) for tolmodigheten din :)

Skrevet

Hehe, ja, men nå har fått noen tips, kanskje det kommer flere i morgen.

Og sånn apropos finn.no, så er det mulig å legge ut annonser der, relativt anonymt.

Det var godt å høre, er nemlig ikke så fortrolig med å legge ut navn sånn..

Og ja, det ble noen tips! Kanskje det kommer flere i morgen? Kanskje vi til og med slipper å selge oss selv..;o))

Ha en god natt. Vi kommer sikkert til å drømme om penger i natt :-)

Skrevet

Høres jo fryktelig spennende ut da :o)) Men tidkevende!

Lykke til i kveld/natt da, håper du får valuta (bokstavelig talt!) for tolmodigheten din :)

Jeg har allerede tredoblet innsatsen min da, så jeg er fornøyd jeg:)

Det er et fint tidsfordriv når man er nødt har den døgnrytmen jeg har (pga jobb), så kan småsurfe på forum og nett innimellom kortene man kaster osv.

Men jeg er svært skeptisk til de som spiller ofte og bruker mye penger på slikt, det er skummelt!

Skrevet

Det er et fint tidsfordriv når man er nødt har den døgnrytmen jeg har (pga jobb), så kan småsurfe på forum og nett innimellom kortene man kaster osv.

Men jeg er svært skeptisk til de som spiller ofte og bruker mye penger på slikt, det er skummelt!

Det innlegget ble litt skakk-kjørt...jaja, får skylde på pokern:)

Skrevet

Takk så mye for innføring i rettigheter osv, du er grei du! :)

Dumt vi ikke blir fortalt om slikt fra ulike instanser. Må visst bli flinkere til å spør & "grave" selv!

Det er jo periodevis værst, og spes om vinteren. Kunne muligens fått til en grei ordning ihvertfall i vinterhalvåret.

Men jeg er irriterende sta, skal liksom greie alt selv, selv når jeg er nærmest invalidisert. Sikkert flere som kjenner til det "syndromet", vil jeg tro. :)

Jeg kjenner det syndromet, men akkurat når det gjelder husarbeid så mangler jeg det fullstendig. Jeg har ikke en liten gnist engang ;o)

Skrevet

Du høres ut som en flink - og fornuftig pokerspiller :)

Nå roper sengen på meg, god natt :)

Skrevet

Jeg kjente en fyr som gikk på bingo hver dag og han holdt regnskap over tap og vinn. På et år tapte han 10 øre pr krone så det var ikke en så dyr hobby som han trodde før han startet med regnskapet :o)

Skrevet

Jeg kjenner det syndromet, men akkurat når det gjelder husarbeid så mangler jeg det fullstendig. Jeg har ikke en liten gnist engang ;o)

Ho-ho, skjønner hva du mener ;)

Jeg tvinger på meg den vaske-gnisten og bruker (alt for) store deler av dagen på det. Men kommer sjelden "rundt", og særlig ikke nå i kulda. Hadde ikke hatt noe imot litt hjelp der, nei.

god natt:)

Skrevet

Jeg kjente en fyr som gikk på bingo hver dag og han holdt regnskap over tap og vinn. På et år tapte han 10 øre pr krone så det var ikke en så dyr hobby som han trodde før han startet med regnskapet :o)

Hmmmm.., da satt han nok igjen med en fin fortjeneste likevel:)

Smart med så nøyaktig oversikt, forresten. Også over _bingoen_ da ;o) He-he, rimelig organisert bingospill, kan man si :)

Skrevet

Ho-ho, skjønner hva du mener ;)

Jeg tvinger på meg den vaske-gnisten og bruker (alt for) store deler av dagen på det. Men kommer sjelden "rundt", og særlig ikke nå i kulda. Hadde ikke hatt noe imot litt hjelp der, nei.

god natt:)

Det var det jeg heller aldri klarte. Og med tre rotete unger så bare ga jeg opp til slutt. De store hjalp til men ikke på langt nær så mye som jeg trengte. Og det er vel heller ikke meningen at unger skal gjøre så mye heller :o)

Nå har jeg akkurat ryddet opp for kvelden etter at minstemann har bakt boller. Jeg tror nok han mente han hadde ryddet opp, men det var ikke bra nok for mamman hans ;o)

Skrevet

Okay, godt å høre. Men jeg ser at de fleste annonnser(?) står med navn/adresse + kart..

Ja, det avhenger jo av hva man legger inn. Legger du inn navn og adresse, så kommer kart opp (forutsatt at adressen gjenkjennes av kart-funksjonen til finn.no). Legger du ut tlf.nr. så finner folk lett fullt navn på telefonkatalogen.no (hvis du ikke har hemmelig/ikke oppført nr. da). Men legger du ut fx bare fornavn og mail, så er du jo anonym, om det er viktig for deg.

Skrevet

Hmmmm.., da satt han nok igjen med en fin fortjeneste likevel:)

Smart med så nøyaktig oversikt, forresten. Også over _bingoen_ da ;o) He-he, rimelig organisert bingospill, kan man si :)

Jeg har også vært endel på bingo før og jeg tror ikke jeg tapte så mye. Men jeg hadde det moro og det var tidsfordriv. Dol er dog billigere ;o)

Skrevet

Det var godt å høre, er nemlig ikke så fortrolig med å legge ut navn sånn..

Og ja, det ble noen tips! Kanskje det kommer flere i morgen? Kanskje vi til og med slipper å selge oss selv..;o))

Ha en god natt. Vi kommer sikkert til å drømme om penger i natt :-)

Ja, heller drømme om penger, enn om regninger... *grøss*

Skrevet

Ja, heller drømme om penger, enn om regninger... *grøss*

Men akkurat denne mnd er ekstrem i hvert fall for meg og jeg husker også at mora og faren min klagde over regningene i februar. De hadde mye bedre råd enn det jeg har og sikkert bedre enn deg også:o)

Gjest økonomisk
Skrevet

Huff ja .... og nå kommer snart regningene på veiavgiftene .... puuuuh 2 biler + 1 motorsykkel .... det er nesten 10.000.

MEN, hver måned setter vi av penger til en regningskonto, har regnet grovt sammen hva sånn ca. vi betaler i regninger i året, så setter vi av ett månedsbeløp til denne kontoen.

Derfor merker vi ikke når regningene kommer :), for på den kontoen er det alltid penger. Det tar litt tid å bygge opp denne kontoen, så du bør starte snart.

Skrevet

Nr. 1 bør du gå gjennom alle dine utgifter. Ofte har man en del faste utgifter man kan kutte ned på. F.eks. billigere tlf., abonnementer man faktisk ikke behøver osv. Vær veldig kritisk. Det kan godt hende du vil savne noe, men se det da som en overgangsperiode.

Det kan også hende du må vurdere hvordan du bor, og finne noe billigere her. Drastisk, men kanskje nødvendig.

Vet at min venninne selger Lingon & Blåbær barneklær. Dvs. homeparty. Dette er meget gode klær, og ho er veldig ettertraktet. Dvs. at ho ikke må jobbe for å få visninger, men må faktisk takke nei til enkelte. Folk som kjøper disse klærne blir generelt også veldig fornøyd, og trenger mer neste år/sesong. Ho tjener godt på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...