Gå til innhold

Hva er det som skjer med kneet mitt?

Anbefalte innlegg

Gjest håper noen kan berolige meg
Skrevet

Postet dette på allmennmed. men har ikke fått noe svar fra legen enda, så jeg poster det her også i håp om at noen kan berolige meg litt mens jeg venter.

Jeg oppdaget for noen uker siden at det kjentes litt ømt å trykke på et punkt i kneet, og nå kan jeg tydelig kjenne en klump rett på venstre side av kneskålen. Den er ca på størrelse med en klinkekule og veldig bevegelig. Ikke noe misfarging på huden over kulen. Det gjør ikke vont å gå, men er ømt når jeg har trange bukser som strammer når jeg bøyer kneet. Noen sier det kan være en betennelse, men jeg trener aldri, og er ikke særlig fysisk aktiv. Jobber med renhold noen få timer i uka, der det jo kan bli litt bøying i knærne, men har aldri følt at jeg overbelaster meg. Er midt i 20-årene og har normal vekt... Er ikke særlig glad i å gå til legen, så jeg håper du har en formening om hva dette kan være. Og hva slags undersøkelser vil en lege gjøre dersom jeg blir nødt til å gå?

Blir redd for at det kan være en svulst iom at jeg får inntrykk av at den vokser. Hva kjennetegner egentlig en svulst?

Skrevet

Er ikke helt sikker, men tror de fleste (ondartede) svulster ikke er særlig bevegelige..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...