Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som veit kva tid årsavgifta kjem? Nokon som har fått den?

Gjest februar/mars
Skrevet

Kommer i slutten av februar / begynnelsen av mars, betalingsfristen er som alltid 15. mars

Caloni Makaroni
Skrevet

Den kom til to jeg kjenner i går. Min kommer vel snart den også :/ Mener å ha sett at fristen var 20. mars, men ettersom den andre som svarte deg sier at den alltid er 15. mars, så ble jeg i tvil. En måneds tid til, iallfall :)

Den var på drøyt 2900 i år :/

Gjest uppsi....
Skrevet

Den kom til to jeg kjenner i går. Min kommer vel snart den også :/ Mener å ha sett at fristen var 20. mars, men ettersom den andre som svarte deg sier at den alltid er 15. mars, så ble jeg i tvil. En måneds tid til, iallfall :)

:-S

Den hadde jeg glemt ut, og vi som har så mange regninger nå.....

Skrevet

Kommer i slutten av februar / begynnelsen av mars, betalingsfristen er som alltid 15. mars

I år er faktisk fristen flyttet til 20. mars. Jammen er staten "snille" som lar forfall sammenfalle med lønningsdag for store deler av befolkningen....

Caloni Makaroni
Skrevet

:-S

Den hadde jeg glemt ut, og vi som har så mange regninger nå.....

Hadde glemt den jeg også,- kom på det i går da jeg hentet inn posten for en annen...Men det går vel alltids rundt...det gjør stort sett det :)

Skrevet

Nei, det stemmer ikkje heilt. Betalingsfristen er 20 mars!! :-D

Skrevet

Eg har lese at fristen er utsatt til 20 mars i år. Blir berre dyrare og dyrare å ha bil :-(

Caloni Makaroni
Skrevet

Eg har lese at fristen er utsatt til 20 mars i år. Blir berre dyrare og dyrare å ha bil :-(

Mm...det er ofte jeg ser på årsavgift og verksstedregninger og tenker at "man får kjørt mye drosje for disse summene, gitt!"

Skrevet

Mm...det er ofte jeg ser på årsavgift og verksstedregninger og tenker at "man får kjørt mye drosje for disse summene, gitt!"

Jepp, gjer vel kanskje egentlig det ja... hm

Kor i landet bur du?

Gjest februar/mars
Skrevet

Nei, det stemmer ikkje heilt. Betalingsfristen er 20 mars!! :-D

Jeg leser det, det er nytt av året. "Alltid" vært 15. tidligere år

Caloni Makaroni
Skrevet

Jepp, gjer vel kanskje egentlig det ja... hm

Kor i landet bur du?

Trondheim. Hvordan det?

Skrevet

Jeg leser det, det er nytt av året. "Alltid" vært 15. tidligere år

Jepp eg veit :-)

Skrevet

Trondheim. Hvordan det?

Berre lurte :-) Eg bur på vestlandet:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...