Goliath Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/02/20/492558.html Politiet har vel ikke vært helt "heldige" her, men er det flere enn meg som tror denne karen muligens heller ikke er "mors beste barn"? 0 Siter
gripp Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Det stinker av saken. Og som jeg tidligere har sagt; Man burde vurdere obligatorisk skyteprøve for de muhammedanske patriarker ved ankomst til Norge, i stedet for de latterlige språkkursene. Sånn som det er nå, blir det for mye skadeskyting. 0 Siter
mrxx Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Det er svært få som blir skutt helt uten grunn. Selvsagt kan det stemme, men når han i tillegg ikke vil samarbeide med politiet for å få dette oppklart, så får han ikke min sympati. 0 Siter
Goliath Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Skrevet 20. februar 2007 Det stinker av saken. Og som jeg tidligere har sagt; Man burde vurdere obligatorisk skyteprøve for de muhammedanske patriarker ved ankomst til Norge, i stedet for de latterlige språkkursene. Sånn som det er nå, blir det for mye skadeskyting. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.