Gå til innhold

USA tar ansvar nok en gang.

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=139098

De iranske voldsapene planlegger å utslette staten Israel (og andre vantro), og er i den forbindelse trolig i gang med å utvikle atomvåpen.

De legger ikke skjul på sine ambisjoner, så denne gangen trenger man ikke spekulere så mye.

Verden er selvsagt tjent med at de gale hundene avvæpnes, og nok en gang må USA trolig gjøre grovarbeidet..heldigvis.

Jeg satser på oljeaksjer i tiden fremover, og gleder meg til å se sv'ere vandre gatelangs og protestere mot at de iranske lederne får svidd ræva si.

Skrevet

Deja vu, og det går jo rasende bra i Iraq.

Tror ikke jeg gidder å ta bølgen denne gangen, gitt.

Skrevet

Deja vu, og det går jo rasende bra i Iraq.

Tror ikke jeg gidder å ta bølgen denne gangen, gitt.

De gjorde den tabben at de trodde på demokrati i Irak.

Nå bør de heller satse på skikkelige, langtrekkende raketter som legger hele Irans atomeventyr i grus en gang for alle. Så kan de, som rasende, rabiate lemen, drive rundt i gatene og brenne flagg, eller hva det er de nå gjør.

Skrevet

De har nok lært leksa fra Irak, og vil neppe gjøre samme feil en gang til.

Men dette er jo egentlig ingen nyhet. For hvis det er noen som i sin naivitet ikke har trodd at USA har planene for lengst klare for et slikt angrep, så må man bare lure....

Jeg antar at denne "lekasjen" er godt planlagt fra USAs side, og et ledd i de planer USA har - som helt sikkert inneholder noen ulike rettninger videre, avhengig av hvordan Iran reagerer på dette.

Det som her HELT klart er at USA VIL foreta seg noe vesentlig, om Iran ikke stanser utviklingen og produksjon av kjernefysisk materiale.

Og glad skal vi alle være for det - selv om det av ulike merkelige årsaker helt sikkert er mange som ikke helt forstår det.

Skrevet

De har nok lært leksa fra Irak, og vil neppe gjøre samme feil en gang til.

Men dette er jo egentlig ingen nyhet. For hvis det er noen som i sin naivitet ikke har trodd at USA har planene for lengst klare for et slikt angrep, så må man bare lure....

Jeg antar at denne "lekasjen" er godt planlagt fra USAs side, og et ledd i de planer USA har - som helt sikkert inneholder noen ulike rettninger videre, avhengig av hvordan Iran reagerer på dette.

Det som her HELT klart er at USA VIL foreta seg noe vesentlig, om Iran ikke stanser utviklingen og produksjon av kjernefysisk materiale.

Og glad skal vi alle være for det - selv om det av ulike merkelige årsaker helt sikkert er mange som ikke helt forstår det.

Det finnes tydeligvis folk i dette landet som ikke har særlig problemer med å akseptere at muslimske terrorgrupper farter rundt med atomvåpen i sekken..."USA har det jo, så hvorfor ikke?"

Alternativt vil de sende Erik Solheim (han med sjekkheftet) og Petter Nome og noen sosionomer, slik at de kan få snakket ut med iranerne.

Skrevet

Det finnes tydeligvis folk i dette landet som ikke har særlig problemer med å akseptere at muslimske terrorgrupper farter rundt med atomvåpen i sekken..."USA har det jo, så hvorfor ikke?"

Alternativt vil de sende Erik Solheim (han med sjekkheftet) og Petter Nome og noen sosionomer, slik at de kan få snakket ut med iranerne.

he-he....

Realitetene er vel at om ikke USA reagerer raskt nok, så kommer Israel dem i forkjøpet.

Og med deres noe mer "begrensede" slagstyrke av konvensjonelle våpen (i forhold til USA), så risikerer man da at det virkelig smeller stort.....

Vilket vel ikke ville vært noen "mer hensiktsmessig" løsning.....

Skrevet

Jeg liker den syrlige stilen din, gripp! :-)

Er vel litt makkaber jeg da. Går og håper det smeller snarest råd. Smeller grundig, men at de ikke invaderer, kun nøyer seg med å asfaltere der slikt trengs. Håper de tar med seg mest mulig av ayatollar og imamer og mullaer og Krekars apostler om de finnes der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...