Gå til innhold

Nyah_lita84 er borte....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....er erstattet med Forgiven. Jeg er samme person og står for det samme. =) ville bare melde fra nå i desse turbulente tider her...hehe... =)

Caloni Makaroni
Skrevet

Det er bra du holder oss oppdatert, så vi kan holde øye med deg :D Hvorfor har du byttet nick til forgiven? Noe spesielt som har skjedd?

Skrevet

Det er bra du holder oss oppdatert, så vi kan holde øye med deg :D Hvorfor har du byttet nick til forgiven? Noe spesielt som har skjedd?

Var bare fordi jeg ble beskyldt for å være katta at jeg ville gi beskjed.

Jeg ønsker ikke å gå i detalj om navnebyttet, men her skal alle være anonyme... Jeg følte plutselig en trang for å "forsvinne"... Jeg følte meg ikke anonym lenger...

Caloni Makaroni
Skrevet

Var bare fordi jeg ble beskyldt for å være katta at jeg ville gi beskjed.

Jeg ønsker ikke å gå i detalj om navnebyttet, men her skal alle være anonyme... Jeg følte plutselig en trang for å "forsvinne"... Jeg følte meg ikke anonym lenger...

Ja, det er lett å bli mistenksom i disse dager. Det er noen som ødelegger for forumet, og spesielt for stakkars "nykomlinger", som blir mistenkeliggjort med en gang.

Håper du blir fornøyd med nicket, da :)

Skrevet

Ja, det er lett å bli mistenksom i disse dager. Det er noen som ødelegger for forumet, og spesielt for stakkars "nykomlinger", som blir mistenkeliggjort med en gang.

Håper du blir fornøyd med nicket, da :)

Helt enig... det er synd at det skal være slik...

Takk for det! =) Håper bare dere venner dere til at jeg fortsatt er meg.....

Caloni Makaroni
Skrevet

Helt enig... det er synd at det skal være slik...

Takk for det! =) Håper bare dere venner dere til at jeg fortsatt er meg.....

Jada, du er ikke den første som har byttet nick her inne :)

Gjest borte nei?
Skrevet

Hjelpe meg, jeg trodde en eller annen var død nå....

Skrevet

Hjelpe meg, jeg trodde en eller annen var død nå....

hehe...nei, huff da.... var ikke sånn ment =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...