Gjest prust Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 På hvilke måter viser en at en er glad i et annet menneske - at det menneske betyr noe spesielt for deg? Jeg snakker ikke om kjærester eller sex - men relasjoner mellom venner eller familiemedlemmer? Noen av mine punkter er: *Kontakt, enten besøk, sms, telefon - trenger ikke nødvendigvis være så ofte, men innholdet er viktig. *Interesse for dagligliv, jobb, osv hos den andre *Klemming (trenger ikke å være slik for alle, men jeg er et klemmemenneske) Andre ting? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Et blikk sier mer enn tusen ord. Man ser jo på blikket til folk om de er glade i deg. Hvis man kjenner vedkommende godt da. 0 Siter
Hope Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Ved å bruke tid sammen. Gjennom kjærtegn Gaver Ved å gjøre tjenester for hverandre Ved ord og anerkjennelse 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.