Gå til innhold

Veiavgift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere fått den i posten ennå? Mener å huske at jeg fikk den veldig tidlig i fjor..? Er ikke betalingsfristen 15. mars? Vi hadde i hvert fall regninga liggende leeeeeeeenge før fristen gikk ut.

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi har ikke fått den i posten ennå.

Og den forfaller den 15. mars.

Kommer vel i løpet av en ukes tid tenker jeg.

Skrevet

Har heller ikke fått den. Den dukker nok opp ganske snart (dessverre...)

Skrevet

Den har ikke kommet ennå.

Datoen er ikke 15 mars som før, men den 20 mars.

Skrevet

Vi har ikke fått den i posten ennå.

Og den forfaller den 15. mars.

Kommer vel i løpet av en ukes tid tenker jeg.

Den forfaller den 20 mars nå.

Skrevet

Den har ikke kommet ennå.

Datoen er ikke 15 mars som før, men den 20 mars.

OK, takk. :) Da er jeg ikke glemt.. JIPPI! Not..

Gjest annlovinda
Skrevet

Den forfaller den 20 mars nå.

Ok, takk.

Synes den regninga er like sur hvert år.

Skrevet

OK, takk. :) Da er jeg ikke glemt.. JIPPI! Not..

Så heldig er du ikke at du er glemt:-)

Skrevet

Ok, takk.

Synes den regninga er like sur hvert år.

Den er svært sur. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan bake dette inn i bensinavgiften. Da blir det mer rettferdig også, de som kjører mye betaler mer og omvendt.

Gjest Shira12
Skrevet

Den kom til oss i dag. 2 stykker, med forfall 20.mars.

Gjest Shira12
Skrevet

Den er svært sur. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan bake dette inn i bensinavgiften. Da blir det mer rettferdig også, de som kjører mye betaler mer og omvendt.

Enig!

Jeg bruker ikke bilen min mye, og det er sure penger. Men bilen må jeg ha, til de få gangene jeg trenger den. Bor på bondelandet jeg, dårlig med kollektivtrafikk her.

Gjest annlovinda
Skrevet

Enig i det.

Skrevet

Enig!

Jeg bruker ikke bilen min mye, og det er sure penger. Men bilen må jeg ha, til de få gangene jeg trenger den. Bor på bondelandet jeg, dårlig med kollektivtrafikk her.

Det er jo slik for de aller fleste av oss. Ikke rare kollektivmuligheter utenfor de store byene. Selv der kan det passe dårlig, rent praktisk og tidsmessig

Skrevet

Vi har ikke fått den ennå - men med 4 biler (tenåringsønnene har hver sin gamle bil, og gubben og jeg er avhengige av hver vår bil i jobb) og en campingvogn i familien - så må vi ut med den nette sum av nesten 13.000 kr. Håper statskassa bruker dem til å åpne Hanekleiva fortere enn svint.... :-(

Skrevet

Heldigvis har jeg ikke bil:D

Så jeg slipper å betale:D

*lykkelig*

men må bare få sagt at det er sånn her borte i irland også...

Dessuten dere får ikke lov til å ringe til mammaen min å kjefte på hun:P gjør dere sånn som de sier på regningen så slipper dere mere tull:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...