Gå til innhold

FU: Dagens lunsjtråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjedelig lunsj her..

I boks salatbønner med cottage cheese, 1 brødskive med smør og hvitost.

Kaffe 2 sjokoladebiter som avslutning.

Gjest heisanndusann
Skrevet

En tallerken med havregryn. Det er ihvertfall kjedelig! ;)

Skrevet

En tallerken med havregryn. Det er ihvertfall kjedelig! ;)

Hehe, sant..men godt! :)

Skrevet

Fire knekkebrød hvorav tre med makrell i tomat og ett med gulost. En kopp options kakao for å stille søtsuget.

Skrevet

En brødskive med egg og kaviar, og en med kalkun og sennep. Melk og kaffe.

Gjest annlovinda
Skrevet

3 små brødskiver, en med falukorv av kalkun, en med laks&majones og en med kalkun skolerull. 1 kopp stor te og et stort glass isvann, og en kiwi til dessert.

Skrevet

En medium BitBite-Kyllingsalat. Tok den med hjem etter shopping. Hadde på gresk dressing blandet i naturell yoghurt *nam* Brødet som var med menyen, tok dattera mi...

Gjest Jeg har så stygg signatur
Skrevet

3 tjukke brødskiver med pålegg, ett glass melk og en salatbolle med kylling og pasta.

Skal trene kondisjon i 3 timer seinere i dag..

Skrevet

Hmm.. det var fest i kantina i dag..

3 stykker pizza, et glass juice og en smoothie.

Må trene i dag :/

Gjest proppet
Skrevet

En bigmac-meny, en halv liter cola, en sørlandschips, en sunday is og fire kokosboller...

Skrevet

En bigmac-meny, en halv liter cola, en sørlandschips, en sunday is og fire kokosboller...

Oh, my God..Da hadde jeg trolig hengt over toalettskåla nå;-)

Gjest meg igjen her
Skrevet

Oh, my God..Da hadde jeg trolig hengt over toalettskåla nå;-)

nei, det var snadder! er gravid i uke 28 :))) Så sunt er det jo ikke, men er så suuulten!!!!

Gjest girasol
Skrevet

1 spelt-knekkebørd med brunost, juice, kaffe + en håndfull druer.

Skrevet

Masse salat (mest mais) inkl oliven. En halv boks makrell i tomat og en halv boks Svolværpostei. Og ett hardkokt egg. Drikke: Et glass appelsinjuice.

Ikke brød.

Skrevet

Ytterst kjedelig her også; to skiver grovbrød og ett knekkebrød, alt med leverpostei. Pluss en banan.

Skrevet

nei, det var snadder! er gravid i uke 28 :))) Så sunt er det jo ikke, men er så suuulten!!!!

Aha, det forklarer saken;-)

Jeg hadde nok ikke klart å spise disse mengdene når jeg var gravid, men i ammeperioden skulle jeg glatt ha klart å få det ned :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...