Caloni Makaroni Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1171972582' post='3539059] En medium BitBite-Kyllingsalat. Tok den med hjem etter shopping. Hadde på gresk dressing blandet i naturell yoghurt *nam* Brødet som var med menyen, tok dattera mi... De salatene er kjempegode! Har fått helt dilla på dem nå. Også BonAqua man får med for bare syv kroner ekstra, da 0 Siter
Gemini Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 nei, det var snadder! er gravid i uke 28 )) Så sunt er det jo ikke, men er så suuulten!!!! Hvorfor ikke spise mat istedet? ;-) Og neida, jeg spiser ikke bare sunt i svangerskapet (eller ellers...) jeg heller, men prøver... 0 Siter
amber sun Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 2 skiver med baconost i bilen på vei hjem fra jobbopplæring. Da jeg kom hjem hadde gutta pølsefest, og jaggu var det godt med wienerpølser! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Enda kjedeligerer: 1 grovbrød med fårepølse og ost. + 1 glass vann. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Dagens lunsj besto av to brødskiver med skinkepålegg, litt grønn salat med hvitløksdressing og en dæsj av en slags potetmosrett. 0 Siter
Gjest Akk & ved Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 En bigmac-meny, en halv liter cola, en sørlandschips, en sunday is og fire kokosboller... Og jeg som hadde dårlig samvittighet for å ha trøkt i meg fire skiver grovt brød med vita hjertesunn ost! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 De salatene er kjempegode! Har fått helt dilla på dem nå. Også BonAqua man får med for bare syv kroner ekstra, da *nam* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Min lunsj bestod av en litago yoghurt.. Her går det kvalme og spysjuke, så jeg kjenner jeg har vært "borti" det jeg også.. Smådårlig i formiddag. Til middag var jeg skrubbsulten og satte til livs tre store pannekaker med blåbærsylte og bacon :-) 0 Siter
fresja Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 To grove pølsebrød med steik og litt rekesalat, en banan. Så gikk det dessverre 7 timer til neste måltid! 0 Siter
Gjest Frambuesa Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 To grove halve rundstykker a la dem man kjøper på Meny som brytebrød. Den ene halve med cottage cheese og den andre halve med smør og vita ost. En kopp Nescafe cappuccino med suketter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.