Gå til innhold

FU: Dagens lunsjtråd!

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1171972582' post='3539059]

En medium BitBite-Kyllingsalat. Tok den med hjem etter shopping. Hadde på gresk dressing blandet i naturell yoghurt *nam* Brødet som var med menyen, tok dattera mi...

De salatene er kjempegode! Har fått helt dilla på dem nå. Også BonAqua man får med for bare syv kroner ekstra, da :)

Skrevet

nei, det var snadder! er gravid i uke 28 :))) Så sunt er det jo ikke, men er så suuulten!!!!

Hvorfor ikke spise mat istedet? ;-)

Og neida, jeg spiser ikke bare sunt i svangerskapet (eller ellers...) jeg heller, men prøver...

Skrevet

2 skiver med baconost i bilen på vei hjem fra jobbopplæring.

Da jeg kom hjem hadde gutta pølsefest, og jaggu var det godt med wienerpølser!

Skrevet

Enda kjedeligerer: 1 grovbrød med fårepølse og ost. + 1 glass vann.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dagens lunsj besto av to brødskiver med skinkepålegg, litt grønn salat med hvitløksdressing og en dæsj av en slags potetmosrett.

Gjest Akk & ved
Skrevet

En bigmac-meny, en halv liter cola, en sørlandschips, en sunday is og fire kokosboller...

Og jeg som hadde dårlig samvittighet for å ha trøkt i meg fire skiver grovt brød med vita hjertesunn ost! :D

Skrevet

De salatene er kjempegode! Har fått helt dilla på dem nå. Også BonAqua man får med for bare syv kroner ekstra, da :)

*nam*

Skrevet

Min lunsj bestod av en litago yoghurt.. Her går det kvalme og spysjuke, så jeg kjenner jeg har vært "borti" det jeg også.. Smådårlig i formiddag. Til middag var jeg skrubbsulten og satte til livs tre store pannekaker med blåbærsylte og bacon :-)

Skrevet

To grove pølsebrød med steik og litt rekesalat, en banan.

Så gikk det dessverre 7 timer til neste måltid!

Gjest Frambuesa
Skrevet

To grove halve rundstykker a la dem man kjøper på Meny som brytebrød. Den ene halve med cottage cheese og den andre halve med smør og vita ost.

En kopp Nescafe cappuccino med suketter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...