Gå til innhold

Trist og lei meg

Gjest har blitt sviktet

Anbefalte innlegg

Gjest har blitt sviktet
Skrevet

Jeg er så fryktelig lei meg.

Jeg har hatt noe gående med en gutt siden juletider, og har blitt svært betatt av han. Han er kjekk, hyggelig og synmpatisk, eller så jeg trodde, inntil igår. Da fikk jeg vite at han har hatt en kjæreste hele denne tiden. Jeg er helt målløs. Hvordan kunne han skjule dette? Vi har ligget sammen flere ganger, sender hverandre flirtende meldinger, og har generelt hatt en veldig god tone.

Jeg er så lei meg. Jeg vet vi ikke har holdt på så lenge men jeg føler meg så sviktet. Sitter igjen med en vond smerte i hjerte som bare ikke vil bli borte :-(

Gjest har blitt sviktet
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171975071' post='3539153]

Hvem fikk du vite det av?

Av en som kjenner han.

Skrevet

Av en som kjenner han.

Men da har du vel pratet med han (han du har ting på gang med) om det?

Jeg har datet en jeg fikk høre div. rykter om. Jeg konfronterte han med det og det visste seg å ikke stemme.

Gjest har blitt sviktet
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1171976634' post='3539214]

Men da har du vel pratet med han (han du har ting på gang med) om det?

Jeg har datet en jeg fikk høre div. rykter om. Jeg konfronterte han med det og det visste seg å ikke stemme.

Jeg har konfrontert han med det ja, og det stemmer. Han beklaget at han ikke hadde sagt noe, og unnskyldte seg med at han var usikker på om det hadde noe betydning.

Gjest babyygirl
Skrevet

Fy faen for en drittsekk! Vet ikke hvem jeg synes mest synd på, deg eller kjæresten hans. Det er jo hun som må slite med en utro type da, tenk hvis hun ikke vet om det? Si det til henne! Så får du i allefall en liten hevn...

You go girl

Skrevet

Jeg har konfrontert han med det ja, og det stemmer. Han beklaget at han ikke hadde sagt noe, og unnskyldte seg med at han var usikker på om det hadde noe betydning.

Prøv å glemme han.. Han var tydeligvis ikke ute etter det samme som deg.

Hevn blir for dumt..

Du får utføre standardprosedyre- ta til med hobbyer og vær med dine venner..

Det går over, du må bare ha litt tid..

Lykke til =)

Skrevet

Hmm.. Da bør han i ekte dol-ånd dumpes!

Du fortjener bedre. *Trøsteklem*

Gjest har blitt sviktet
Skrevet

Fy faen for en drittsekk! Vet ikke hvem jeg synes mest synd på, deg eller kjæresten hans. Det er jo hun som må slite med en utro type da, tenk hvis hun ikke vet om det? Si det til henne! Så får du i allefall en liten hevn...

You go girl

Nei kjæresten hans vet det selvfølgelig ikke. Dette har jo som sagt pågått en stund, ikke bare en one night stand. Jeg skjønner ikke hvordan man har samvittighet til noe sånt, og da tenker jeg mest på ovenfor henne.

Gjest nicole41
Skrevet

Forferdelig stygt gjort av han å behandle et annet menneske ,deg, på den måten.

Jeg hadde blitt helt knust inni meg selv hadde en mann gjort noe slikt mot meg.

Og jeg vet med meg selv at jeg aldri hadde kunnet gjort noe sånt mot en mann, jeg vet !

Fikk veldig vondt av deg nå !

Gjest har blitt sviktet
Skrevet

Forferdelig stygt gjort av han å behandle et annet menneske ,deg, på den måten.

Jeg hadde blitt helt knust inni meg selv hadde en mann gjort noe slikt mot meg.

Og jeg vet med meg selv at jeg aldri hadde kunnet gjort noe sånt mot en mann, jeg vet !

Fikk veldig vondt av deg nå !

Jeg har det vondt ja, men det jeg skjønner enda mindre av er hvordan han kan gjøre noe sånt mot kjæresten hans. Her er det ikke snakk om et par ons, men ganske mye mer enn som så. Vi har drevet og sendt meldinger stort sett annen hver dag, ofte til langt ut på natten, har truffet hverandre jevnlig og har også ligget sammen flere ganger.

Jeg føler meg veldig dum og lurt. Et skikkelig svik av en person jeg virkelig likte.

Gjest nicole41
Skrevet

Jeg har det vondt ja, men det jeg skjønner enda mindre av er hvordan han kan gjøre noe sånt mot kjæresten hans. Her er det ikke snakk om et par ons, men ganske mye mer enn som så. Vi har drevet og sendt meldinger stort sett annen hver dag, ofte til langt ut på natten, har truffet hverandre jevnlig og har også ligget sammen flere ganger.

Jeg føler meg veldig dum og lurt. Et skikkelig svik av en person jeg virkelig likte.

Dum er du definitivt IKKE, men ja, du ble lurt. Og en sånn adferd av han er utrolig stygt gjort, selv om dere ikke hadde "gifta dere" for å si det på den måten. Man holder bare IKKE på med 2 stykker samtidig.

Bare.....for dine egne følelsers skyld, vær forsiktig neste gang. Så slipper du å bli såret enda en gang.

Jeg bare gjentar.....jeg kunne aldri gjort noe sånn mot en mann.

*Trøsteklem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...