Gå til innhold

Anbefalte innlegg

http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=139164

Og det oppdaget jeg for et par uker siden da husbonden og jeg en travel morgen diskuterte hvem sin klokke som gikk riktig! ;-)

Nå føler jeg meg skikkelig gammeldags, for ikke bare benytter jeg meg av ord som snikksnakk og snurrepiperier (se annen tråd), men jeg hadde også nummeret til Frøken Ur lagret på mobilen!! :-D

Akk ja, fred over minnet! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267432-fr%C3%B8ken-ur-er-d%C3%B8d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg var ikke klar over at frøken ur var død. Jeg hadde henne ikke lagret på mobilen, men det er ikke mer enn et par måneder siden sist jeg ringte henne og stilte klokka.

Så jeg er nok en gammel dame, jeg også.

Ja ja, sånn kan det gå:-)

Gjest mandolina

Jeg sitter - tro det eller ei - ikke alltid klistret til en pc-skjerm;-)

Nei, men PC'en rusler og går, den, i den tiden jeg er våken, og så er det bare å sjekke med klokken.

PC'en min går helt nøyaktig, det sjekker jeg en gang i blandt.

Klokken på Text-TV går ikke alltid riktig, jeg fikk opp 3 minutter i forskjell på NRK og TV2 her for et par måneder siden.

Så, jeg går for at PC'en viser rett tid.

Hilsen

Nei, men PC'en rusler og går, den, i den tiden jeg er våken, og så er det bare å sjekke med klokken.

PC'en min går helt nøyaktig, det sjekker jeg en gang i blandt.

Klokken på Text-TV går ikke alltid riktig, jeg fikk opp 3 minutter i forskjell på NRK og TV2 her for et par måneder siden.

Så, jeg går for at PC'en viser rett tid.

Hilsen

Jeg/vi skrur som regel av pc'en etter at vi har brukt den.

Så i et tilfelle som beskrevet ovenfor, hvor vi skal haste ut døra om morgenen for å rekke bussen, hadde det tatt for lang tid å gå til en annen etasje i huset og skru den på;-)

Da var det bedre å ringe Frk Ur idet man styrter ut døra;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...