Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest heffalumpen

Hæhææ... Det er første gang jeg har følt meg ung på DOL :)))

Ellers føler jeg meg ganske ung, men ikke her på dol, da. Hehe, tusen takk! Jeg trodde frk. Ur hadde vært steindau i mange tiår.

*Lurer på om morsan likevel er yngre enn jeg... dessverre ??*

Ha en god aften :)

Fortsetter under...

Gjest mandolina

Jeg/vi skrur som regel av pc'en etter at vi har brukt den.

Så i et tilfelle som beskrevet ovenfor, hvor vi skal haste ut døra om morgenen for å rekke bussen, hadde det tatt for lang tid å gå til en annen etasje i huset og skru den på;-)

Da var det bedre å ringe Frk Ur idet man styrter ut døra;-)

Jeg sitter ofte og sjekker klokken på mobiltelefonen opp mot PC'en for å se om den går riktig, når jeg nå allikevel sitter der og koper.

Så mobilen viser som regel det tid som er mest nøyaktig av alle klokkene i huset.

Hilsen

tzatziki1365380058

I vår dataverden har denne tjenesten

http://www.klokka.no/

overtatt for "gamle frøken Ur"

Hilsen

Åh, fantastisk! Og det som var enda mer fantastisk, var linken til "verdensuret"!! Jeg liker å se på tiden rundt i vcerden - nei, nå skal de jammen snart stå opp i Canberra, gitt :)

Hæhææ... Det er første gang jeg har følt meg ung på DOL :)))

Ellers føler jeg meg ganske ung, men ikke her på dol, da. Hehe, tusen takk! Jeg trodde frk. Ur hadde vært steindau i mange tiår.

*Lurer på om morsan likevel er yngre enn jeg... dessverre ??*

Ha en god aften :)

Jeg får gjøre Karlssons ord til mine: Jeg er en dame i min beste alder! :-)

Gjest heffalumpen

Jeg får gjøre Karlssons ord til mine: Jeg er en dame i min beste alder! :-)

Hehe.. Nå føler jeg meg ENDA yngre. Selv om jeg tør vedde en hundrings på at du er yngst. Men nå pleier jeg ikke akkurat røpe alderen min her inne, da...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...