Gjest Førstegangs seiler Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Er det noen som kjenner til denne båten. Vi er en fam. på 4 som vurdere å kjøpe en slik fra 1985. Er den ok plass for 2 store og to små, for en-to uker? 0 Siter
vintermor Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Såvidt jeg kan se er det en 31 fots seilbåt. Den burde dere klare å feriere i i 1-2 uker uten problem. Kikk på denne og bedøm selv: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=9259922&sid=5azLm5_t7022175&pos=1&tot=2 Lykket til med båtferie. 0 Siter
Juneau Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Jeg vet i hvertfall at Hallberg Rassy er en kvalitetsbåt. Hvorvidt plassen er tilstrekkelig, må du nesten ta og føle på i det objektet dere vurderer å kjøpe. Planløsningen er alfa og omega. Vi har selv en seilbåt på 29 fot, og den har i prinsippet sengeplass til 6. Men selv 4 (voksne) synes jeg er i meste laget. Den er perfekt for meg og gubben alene med to små hunder. Det bør ihvertfall være faste sengplasser til alle som skal være med (slippe og reie opp i salongen - for det blir du lei av!), samt såpass plass til bagasje at du slipper å løfte på et antall bager for å komme til stuerommet under... 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Det burde gå helt flott, avhengig av planløsningen. Men det går fint at de voksne sover i salongen, det er faktisk ikke så stor jobb å re opp. Hvis dere ikke er vedlig seilvante beggge to, er det greit å ha en båt som er lett å manøvrere - altså en ikke for stor båt. Og HR er jo mercedes, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.