Gå til innhold

Mirakelbabyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ojsann!

Ja det var bittelite!

Og jeg som synes min egen på 1500g var liten;)

Skrevet

Men en aldri så liten skrivefeil, om det var den artikkelen jeg leste i formiddag.

Ungen var like lang som en kulpenn da den ble født, altså ca. 22 cm? Når den ble sendt hjem var den 2 kilo og _66_ cm lang!? Det nekter jeg å tro. Barnet har neppe vokst 44 cm på noen få uker! Dessuten 2 kg og 66 cm tilsier et meget usannsynlig syltynt barn.

Skrevet

Men en aldri så liten skrivefeil, om det var den artikkelen jeg leste i formiddag.

Ungen var like lang som en kulpenn da den ble født, altså ca. 22 cm? Når den ble sendt hjem var den 2 kilo og _66_ cm lang!? Det nekter jeg å tro. Barnet har neppe vokst 44 cm på noen få uker! Dessuten 2 kg og 66 cm tilsier et meget usannsynlig syltynt barn.

Det skulle bli 33 cm per kilo det. Det går ikke an rett og slett.

Skrevet

Det skulle bli 33 cm per kilo det. Det går ikke an rett og slett.

Jeg tipper barnet hadde vokst til 33 eller 44 cm. Selv var jeg 2,4 kg og 44 cm da jeg ble født så det er vel ganske sannsynlig at barnet var 2 kg / 44 cm.

Skrevet

Jeg tipper barnet hadde vokst til 33 eller 44 cm. Selv var jeg 2,4 kg og 44 cm da jeg ble født så det er vel ganske sannsynlig at barnet var 2 kg / 44 cm.

Det kan ikke være mulig nei. Jeg var 2300g og 47cm. Er fremdeles lang og tynn;o)

Skrevet

Det er nok mye mer trolig ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...