Gjest pleas Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Har vondt i nakken og hodet til tider, som jeg klarer leve med. I den siste uka har jeg vært plaget hver dag. Har du et godt råd? Blir så sliten av det. 0 Siter
Gjest her er noen ting Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Gå i svømmehallen, ta nakke-øvelser, holde nakken varm, drikke nok vann, yoga, gå tur. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 En dusj med glovarmt vann i nakken hjelper meg.. 0 Siter
Speak Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har hatt det slik i mange år. Men nå er det borte. Jeg begynte å trene vekter for et drøyt år siden, og det har løst problemet. Trener vanligvis vekter en gang i uka. I starten fikk jeg spesialtilpasset program. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Gå til kiropraktor, så får du hjelp til å myke opp nakkemuskulaturen igjen. Og desto viktigere: Begynn å trene, da får du ikke tilbakefall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.