maia74 Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Kan noen hjelpe meg med teksten til godnatt egla: God natt dyr og blomster.... også..godnatt mor og far. god natt alle venner og kjente jeg har..... god natt alle sammen i fremmede land. Har den nesten, men likevel... jentungen skal ha med seg en slik regle på skolen i morgen 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Aldri hørt den, men lær deg å google, se her: God natt! av Jo Tenfjord Snart blir det mørkt over skog og eng. Blomstene lukker seg, jeg skal i seng. Fuglene skynder seg med å fly hjem. Så kikker stjernene blinkende frem. Pinnsvinet roer seg inni et kratt. Kveldvinden ønsker graset god natt. Bølgene nynner en sang for seg selv. Slik er det her, når det stunder mot kveld. Og kveldene kommer, i sør, i nord, til ørkner, på fjell, der palmene gror, til veldige byer, til dal og tind. Alt stilner og hviler og sovner inn. God natt dyr og blomster, godnatt mor og far, godnatt alle venner og kjente jeg har, godnatt da, små stjerner, godnatt vind og vann. Godnatt mine søsken i fremmede land! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.