janniche1365380513 Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Har noen av dere vært i Amsterdam med barn og eventuelt har dere noe forslag til aktiviteter man kan gjøre eller ting man bør oppleve? 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Ja jeg har vært i Amsterdam- flott by! Men jeg har vel egentlig ikke så mangen tips til en småbarnsfamilie nei, selv om jeg var der nede ganske så lenge Men båtur i kanalene var en flott opplevelse som sikkert unger også liker 0 Siter
Gjest Sikker vinner Skrevet 21. februar 2007 Skrevet 21. februar 2007 Har vært på tur med ungen i store deler av Nederland. Kanalbåttur, shopping, besøk i vindmøller, tur ut mot sjøen på store men kalde sandstrender. (Noe kald nå), Vært på akvarium, fornøyelsesparker, fotballkamp med mer. Bare det å gå å se på alle kanalene, spise annerledes mat, høre fremmede språk med mer, tror jeg ungene synes er supert. Har dere mulighet, anbefaler jeg å reise litt rundt. God tur!!! Håper på en tur til sommeren:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.