Gå til innhold

Tull og tøys i Outlook Express

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har skrevet en mail og vil hente en fil til vedlegg og klikker på Mine dokumenter, så kommer det bare tre gamle opp, ikke den (utrolig) lange lista over dokumenter som jeg har.

Jeg skjønner ikke hva som har skjedd, og lurer på hvordan jeg skal klare å endre det.Nå må jeg flytte det dokumentet jeg vil ha tak i over på Skrivebordet, og hente det derfra til Vedlegg, for Skrivebordet funker som ellers også i Outlook Express.

Uæææ! Også jeg som er så dum med data fra før. Også må jeg drive og kødde med dette!!!

Har noen et råd en stakkar kan forstå?

Skrevet

Sjekk lagringsplass på dokumentene skikkelig. Kanskje de ligger på My Documents og ikke Mine Dokumenter?

Skrevet

Skriv

C:\

i øverste felt i filvinduet når du skal velge fil, trykk . Ser du da "Mine dokumenter"?

Skrevet

Skriv

C:\

i øverste felt i filvinduet når du skal velge fil, trykk . Ser du da "Mine dokumenter"?

Nei, jeg får Documents and settings og masse andre greier.

Skrevet

Men finner du dokumentet du vil sende hvis du ikke går in på det via bindersen i Outlook? Altså bare går inn i det via vanlig word?

Kan du ikke da stå i dokumentet, klikke på fil og deretter "send til", E-postmottaker, og så sende det?

Eller har du det ikke sånn på din maskin?

Skrevet

Men finner du dokumentet du vil sende hvis du ikke går in på det via bindersen i Outlook? Altså bare går inn i det via vanlig word?

Kan du ikke da stå i dokumentet, klikke på fil og deretter "send til", E-postmottaker, og så sende det?

Eller har du det ikke sånn på din maskin?

Jo, det kan jeg. Men mottakerne like av en eller annen grunn ikke å få digre dokumenter på den måten...

Skrevet

Klikk deg nedover i "Documents and settings".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...