Gå til innhold

Dundrende hodepine

Gjest nei, ikke akkurat nå

Anbefalte innlegg

Gjest nei, ikke akkurat nå
Skrevet

Har jeg nå hatt i 2 dager. Kan det komme av at jeg er dehydrert? Jeg tisser i ett sett både om natta og dagen.

Skrevet

Tisser du i et sett uten å drikke tilsvarende mye?

I så fall er det noe galt, og du bør søke lege.

Hvis du drikker masse, blir du ikke dehydrert selv om du tisser mye.

Gjest Nei, ikke akkurat nå.
Skrevet

Tisser du i et sett uten å drikke tilsvarende mye?

I så fall er det noe galt, og du bør søke lege.

Hvis du drikker masse, blir du ikke dehydrert selv om du tisser mye.

Jeg har mensen og går gjerne opp minst en kilo før mensen. Kanskje det er overflødig væskeopphopning jeg tisser ut nå? Men jeg pleier da ikke å ha sånn hodepine heller. Fikk mensen på søndag og har tisset i ett sett i går og i dag.

Drakk en del kaffe på jobb. Bare bittelitt vann, men har drukket mer vann etter at jeg kom hjem. Går tvers igjennom.

Tror ikke jeg er alvorlig syk akkurat. Bare frossen og hodepine og overtrøtt. Får ikke sove heller.

Skrevet

Jeg har mensen og går gjerne opp minst en kilo før mensen. Kanskje det er overflødig væskeopphopning jeg tisser ut nå? Men jeg pleier da ikke å ha sånn hodepine heller. Fikk mensen på søndag og har tisset i ett sett i går og i dag.

Drakk en del kaffe på jobb. Bare bittelitt vann, men har drukket mer vann etter at jeg kom hjem. Går tvers igjennom.

Tror ikke jeg er alvorlig syk akkurat. Bare frossen og hodepine og overtrøtt. Får ikke sove heller.

Kaffe er vanndrivende, så det kan gi hodepine og føre til at man pisser ut mer enn det som drikkes. Det er kjempeviktig å drikke mye vann.

Hva har du spist i dag, da?

Gjest Ikke akkurat nå.
Skrevet

Kaffe er vanndrivende, så det kan gi hodepine og føre til at man pisser ut mer enn det som drikkes. Det er kjempeviktig å drikke mye vann.

Hva har du spist i dag, da?

Litt pasta med reker og to brødskiver med laks.

Jeg pleier å være flink til å drikke vann, men ikke i dag kanskje.

Har også gått ned 1 kilo på to dager. Ikke rart sånn som jeg tisser;o)

Skrevet

Det kan høres ut som om du sulter deg, og er veldig opptatt av hva du veier.

Gjest Nei, ikke akkurat nå.
Skrevet

Det kan høres ut som om du sulter deg, og er veldig opptatt av hva du veier.

Ikke tull da. Jeg har spist lite i dag ja, men det er bare fordi jeg ikke er i form.

Gjest har migrene
Skrevet

Du har spist litt for lite.... Det er viktig med regelmessige måltider, og det er også bra med frisk luft og en spasertur.

Skrevet

Ikke tull da. Jeg har spist lite i dag ja, men det er bare fordi jeg ikke er i form.

Men hvis du ikke er i form, er kanskje det grunnen ti at du har vondt i hue?

Ta to Ibux og en paracet, gå og legg deg, og spis mer mat i morra. ;)

Gjest har migrene
Skrevet

Det finnes en influensa som gir feber og hodepine; kan det være det?

Gjest Ikke akkurat nå
Skrevet

Du har spist litt for lite.... Det er viktig med regelmessige måltider, og det er også bra med frisk luft og en spasertur.

Jeg er ikke plaget med migrene og ja jeg har spist litt lite i dag. Er vanligvis i bra fom jeg.Skjelden syk. Kanskje jeg brygger på noe.

Tror jeg kryper under dyna nå ihverfall.

Skrevet

Jeg får vaksine mot influensa på jobben jeg.

Skrevet

Men hvis du ikke er i form, er kanskje det grunnen ti at du har vondt i hue?

Ta to Ibux og en paracet, gå og legg deg, og spis mer mat i morra. ;)

Det er akkurat hva jeg skal gjøre nå:)

Ihverfall legge meg. Er desverre gått tom for tabletter.

Gjest neeeeeeeeeiiii
Skrevet

Det følger vel influensaen .... sliter med hodet idag og ikveld jeg også ...

Skrevet

Ordentlig influensa kommer som kastet på. Da går man ikke og brygger i det hele tatt.

En lege sa at man kan bli slått ut i løpet av en times tid.

Men det som skjer hver vinter er at det florerer mye forkjølelse og luftveisinfeksjoner på samme tid som influensaen herjer.

Gjest har migrene
Skrevet

Jeg får vaksine mot influensa på jobben jeg.

Du kan også få vondt i hodet om du sover for mye, men om du ikke er i form så er det godt å legge seg tidlig. God bedring!

Skrevet

Du kan også få vondt i hodet om du sover for mye, men om du ikke er i form så er det godt å legge seg tidlig. God bedring!

Jeg kan bare gi opp å sove. Det er nok mangel på søvn og vann sikkert.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ups

He he

Men det var ikke den verste tråden å oute seg i, du kunne like godt ha skrevet med nick fra starten av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...